برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پویانیز

پدل برد بادی "Pouyaniz Cruiser Race 12'6

پدل برد بادي "Pouyaniz Cruiser Race 12'6

رشته پدلبردینگ یکی از رشته های ورزش های آبی است که کاربر با ایستادن بر روی شناور و پارو زدن موجب حرکت برد خود در آب می شود.
🔘این رشته ورزشی در مناظر زیبا مانند برکه ها و رودخانه ها و موقعیت های زیبا مانند طلوع و غروب خورشید استفاده تفریحی و آرامش بخش دارد و در شاخه موجسواری با پارو و مواجهه با امواج استفاده هیجانی دارد.
🔘ماهیت سیال بودن مایعات و آب همواره موجب عدم تعادل کاربر بر روی شناور یا برد می شود که ورزشکار میباید برای حفظ تعادل به کمک تقسیم نیرو با فشار کف پاها به طرفین و جابجایی وزن خود جهت حفظ مرکز ثقل مجموعه درنقطه تعادل، از بخش بزرگ و تعداد متنوعی از عضلاتش استفاده کند که این امر موجب تقویت بیش از ۸۵٪ عضلات بدن می شود.
🔘در این ورزش عضلات فعال، بازو/سرشانه/زیربغل/عضلات پشت/ ساعد دست به دلیل پارو زدن و عضلات ناحیه کر یا شکمی/فیله کمر/باسن/همسترینگ/دوقلوهای پا/چهارسر ران/ساق پا و کف پا به دلیل حفظ دائم تعادل و انتقال نیروی برگشت شده به شناور (از آب در اثر پارو زدن) هستند.
🔘پدلبردینگ ورزشی است بدون محدودیت سنی و جنسیتی که پرداختن به آن علاوه تقویت قدرت و استقامت عضلات آرامش بخش و تسکین روح و روان است، شروع این ورزش نیاز به آمادگی جسمانی چندانی ندارد ولی انجام آن موجب بالا رفتن سطح آمادگی جسمانی تا ۷۰٪ می شود.
🔘این رشته شاخه های متنوعی دارد و تمرین کاملی برای افراد غیرورزشکار و ورزشکار محسوب می شود به گونه ایی که با یک ساعت پارو زدن به صورت تفریحی ۳۶۵ کالری به طور میانگین و ۹۲۰ کالری در حالت مسابقه ایی انرژی مصرف می شود، شاخه یوگاپدل که درآب های ساکن انجام می شود بطور میانگین ۴۶۰ کالری در ساعت و موجسواری با پدلبرد بطور میانگین ۶۷۰ کالری انرژی در ساعت می توانند مصرف کنند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پویانیز، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

پویانیز
پویانیز
آگهی: پدل برد بادی "Pouyaniz Cruiser Race 12'6
پویانیز