برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آکام سلامت

آب درمانی و حرکات اصلاحی ( هیدروتراپی )

آب درماني و حركات اصلاحي ( هيدروتراپي )

بسیاری از بیماری ها را می توان با استفاده از ورزش درمان کرد و یا اینکه از پیشرفت آنها جلوگیری کرد که اصطلاحا ورزش درمانی و حرکات اصلاحی نامیده می شود.

آب درمانی بهترین روش برای کمک به بازتوانی افراد بعد از عمل های جراحی و مناسب برای افراد با مشکلات ارتوپدیک-نورولوژیک-سایکولوژیک می باشد.


دکتر میدیا رحمانی با بیش از ۱۵ سال تخصص در زمینه ارائه خدمات آموزشی تندرستی در همکاری با پزشکان متخصص و با استفاده از جدیدترین متدهای آب درمانی مبتنی بر اصول علمی و عملی در دنیا پذیرای عزیزانی است که از ناتوانی های عملکردی، درد ستون فقرات، دیسک گردن، دیسک کمر، آرتروز، تنگی کانال، درد سیاتیک و.... رنج میبرند.
اگر پزشک متخصص برای شما آبدرمانی(Hydrotherapy)
تجویز فرموده اند بهتر است حتما حرکات را زیر نظر یک فرد متخصص در هیدروتراپی انجام بدهید تا همواره بهترین نتایج از دوره درمانتان بگیرید.

همچنین اگر خودتان یا فرزندان عزیزتان دچار ناهنجاری های ساختار قامتی شده اید و یا مشکلاتی مانند زانوی ضربدری، زانوی پرانتزی، شست کج، لوردوز(گودی کمر) ، کایفوز ، اسکولیوز ، سر به جلو ، افتادگی شانه ها و .... دارید می توانید با استفاده از برنامه های تجویزی دکتر رحمانی جلوی پیشرفت این ناهنجاری ها را بگیرید تا درمان شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.



Tell:22132213

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آکام سلامت، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آکام سلامت
آکام سلامت
آگهی: آب درمانی و حرکات اصلاحی ( هیدروتراپی )
آکام سلامت