برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
انجمن رشته ورزشی گلروبال

GOALROBALL NEW SPORT FIELD

GOALROBALL NEW SPORT FIELD

goalroball new sport field is approved by Ministry of Youth Affairs and Sports of islamic republic of iran
رشته جدید ورزشی گلروبال توسط سازمان ورزش کشور ایران تایید گردیده است.

تذکر جدی: اخیرا و همچنین گذشته برخی از افراد و خبرگزاری ها و ..... به روش های مختلفی سعی در ایجاد اخبار نادرست در خصوص رشته ورزشی گلروبال نموده اند و با این اعمال ناشایست پای در عرصه ی بی همیتی گزارده اند که لازم است ضمن تذکر جدی به ایشان (چه اشخاص حقیقی و حقوقی و چه خبرگزاریها) ، همچنین از اشاعه اخبار کذب و نشر اکاذیب که از نظر حقوق جزایی تخلف و قابل پیگرد قضایی ست جدا خودداری کنید.

رشته ورزشی گلروبال در سال 1382 توسط سازمان تربیت بدنی وقت (وزارت ورزش فعلی) پس از کارشناسی های رسمی و قانونی تایید و تصویب گردید و طی دستوری از سازمان، فدراسیون ورزش های همگانی وقت، موظف به تحت پوشش قرار دادن این رشته ورزشی گردید که با نظر اعلامی اینجانب (بنیانگذار رشته و مدیر انجمن) به سازمان ورزش؛ مبنی بر عدم صلاحیت فدراسیون ورزشهای همگانی، در تحت پوشش قرار دادن رشته گلروبال ( بدلیل توپی و تخصصی بودن آن)، این رشته بطور کاملا قانونی طی دستور و حکمی از سازمان ورزش، از تحت نظارت فدراسیون ورزش های همگانی وقت خارج و به فدراسیون دیگری که توپی بود منتقل گردید و از آن زمان از لحاظ قانونی و از هر حیثی فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن گلروبال با یکدیگر مرتبط نیستند و هر گونه انتشار خبر و اظهار نظر از جانب هر یک از طرفین نسبت به یکدیگر فاقد ارزش قانونی می باشد.
این در حالی است که شایعات و اخبار کذبی منتشر گردیده و می گردد که فدراسیون ورزشهای همگانی وقت ، فعالیت این رشته را غیر ضروری اعلام نموده که جهت شفافیت و رفع شبهات تصویر نامه ی رسمی فدراسیون وقت را به پیوست جهت اطلاع عموم منتشر میکنم.
در خصوص اینکه اگر شخص یا اشخاصی (چه حقیقی و چه حقوقی) مدعی فعالیت نظارتی و یا مدیریتی در این رشته هستند، متذکر میگردیم هر گونه ادعا فاقد ارزش قانونی بوده مگر اینکه این انجمن آنرا رسما و کتبا (به امضا رییس انجمن) تایید نماید.
به هر حال در حال حاظر فعالیت این انجمن تا اطلاع ثانوی و اقدامات لازم، محدود به امور داخلی خود بوده و هرگونه ادعا بدون تایید رسمی این انجمن غیر قانونی می باشد.

با آرزوی توفیق الهی و ایرانی سربلند
موسس رشته و رییس انجمن گلروبال

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

انجمن رشته ورزشی گلروبال، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

انجمن رشته ورزشی گلروبال
انجمن رشته ورزشی گلروبال
آگهی: GOALROBALL NEW SPORT FIELD
انجمن رشته ورزشی گلروبال