برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مدیکال آکوپانکچر

کتاب تکنیک طب سوزنی شکم

كتاب تكنيك طب سوزني شكم

این کتاب یک راهنما برای یادگیری است و بنابراین تمام جنبه های مرتبط طب سوزنی شکم را که برای درمان انواع مختلفی از بیماریها (از جابه جا شدگی دیسک تا شانه منجمد) لازم است به شما می آموزد , این کتاب همه نوع آسیب ورزشی و فعالیت و فشارهای ناشی از حرکات مکرر را پوشش میدهد و به مشکلاتی مانند درد سیاتیکی که در امتداد ساق پا حرکت میکند و همچنین به اختلالاتی مانند نورالژی در انگشت های دست، انگشتان پا یا ناحیه ای بین این دو میپردازد.

همچنین در این کتاب با جزئیات شرح داده شده است که چگونه بیماریها را با استفاده از شکم تشخیص دهید و درمان کنید. در رابطه با اینکه چگونه میتوانید برنامه درمانی خاص خودتان را برای بیماریهایی که ممکن است در این کتاب پوشش داده نشده باشند به وجود آورید، اطلاعات زیادی عرضه شده است.

شما در رابطه با تشخیص و تفسیر شکم اطمینان پیدا خواهید کرد و در یک نگاه، الگوهای آشنایی که نقاط طب سوزنی شکمی باید هنگام درمان بیماریهای گوناگون در اختیار شما بگذارند را خواهید شناخت.

این کتاب، مکانیزم و نظریه طب سوزنی شکم را توضیح میدهد , همچنین کارکرد نقاط به کار رفته در این سیستم را شرح میدهد , و دو روش برای پیدا کردن مکان نقاط را به مخاطب عرضه میکند , و همچنین نشان میدهد که هنگام استفاده از طب سوزنی شکم برای درمان بیماری های مختلف، چگونه نقاط باید سوزن گذاری شوند , این کتاب همچنین به شما در مورد مبحث نیرو و انرژی طب سوزنی شکم تدریس میکند و به شما توضیح میدهد که چرا این نوع از طب سوزنی از دیگر میکروسیستمها قوی تر است , شما همچنین در مورد پروسه تشخیص از طریق شکم و اینکه نقاط Ahshi را چگونه باید پیدا و درمان کنید بینش درستی به دست می آورید , تا بدین وسیله قویترین و مؤثرترین نتایج را به دست آورید.

مترجم : راهله رمضانی

370 صفحه

قیمت : 390 هزار تومان

فهرست مباحث این کتاب :

تئوری طب سوزنی شکمی

آنچه طب سوزنی شکم را تا این حد شگفت انگیز میکند

پیدا کردن مکان نقاط شکمی

نقاط بر روی شکم

تشخیص شکمی

پروتکل های درمان طب سوزنی شکمی

دستورالعملهای , چه نقطه ای مد نظر است ؟

دستورالعملهای طب سوزنی شکمی برای بیماریهای دردناک رایج

ترکیب همه موارد با هم

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مدیکال آکوپانکچر، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ ماه پیش به روز شده.

مدیکال آکوپانکچر
مدیکال آکوپانکچر
آگهی: کتاب تکنیک طب سوزنی شکم
مدیکال آکوپانکچر