برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آموزشگاه کبیری فردیس

کبیری فردیس (هنر)

كبيري فرديس (هنر)

مکرومه بافی چیست؟
مکرومه بافی همان هنر گره زدن است که البته دست شما در آن کاملا باز است و می توانید از متریال های مختلف در ساخت آن استفاده کنید. در این کار شما یکسری گره ها را در رنگ ها و اندازه های مختلف کنار هم قرار می دهید و یک چیز جدید درست می کنید.
طرح ها و الگوهایی که در این کار استفاده می شود نامحدود است و کاملا بستگی به سلیقه، خلاقیت و نوع کاربرد آن وسیله برای شما دارد، شما می توانید انواع و اقسام چیزها را با مکرومه بافی درست کنید.
ممکن است شما مکرومه بافی را به یکسری لباس سنتی و یا آویزهای گلدان آن هم به رنگ سفید و شیری بشناسید اما باید بدانید که دوره ی این کاربردها و رنگ ها به سر آمده و امروز دیگر شما می توانید خیلی از وسایل زندگی تان را به این سبک ببافید و تزئین کنید.
از نظر رنگ هم باید بگوییم که شما محدود به رنگ خاصی نیستید و می توانید از انواع و اقسام رنگ ها در مکرومه بافی استفاده کنید.

کاربردهای مکرومه بافی
قالیچه های مکرومه بافی شده، جای دستمال کاغذی، جای گلدان آویز، تابلوهای دیواری تزئینی، لباس های سنتی، لباس های ساحلی، روفرشی های مختلف، زیر قابلمه ای، تزئین دکوراسیون خانه، تزئین مراسم عقد و عروسی، آتلیه، ساخت تاب های تزئینی و بافت درون خانه ای، آویز گل و گیاه، تزئین ظروف چینی، تزئین جا شمعی، تزئین صندلی، مبل، جا روزنامه ای، آویزهای روشنایی، کیف، پتو تزئینی، رو تختی و غیره از جمله چیزهایی هستند که شما با استفاده از مکرومه بافی می توانید آن ها را درست کنید.

آموزشگاه کبـیری با بیش از 20 سال سابقه آموزشی درخشان در خدمت شماست...
36506667
36506668

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آموزشگاه کبیری فردیس، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

آموزشگاه کبیری فردیس
آموزشگاه کبیری فردیس
آگهی: کبیری فردیس (هنر)
آموزشگاه کبیری فردیس