برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
دکتر سجاد فرامرزی

تدریس خصوصی و آنلاین SAT SSAT ACT با کاملترین منابع

تدريس خصوصي و آنلاين  SAT SSAT  ACT با كاملترين منابع

تدریس توسط دکترای آموزش زبان انگلیسی و استاد دانشگاه برگزارکننده چندین دوره کلاسهای آمادگی آزمونهای TOEFL, IELTS, SAT SSAT GRE GMAT ACT
دکتر سجاد فرامرزی
00989129634711
00989197818856




در مورد تست SAT:
برای تحصیل در مقطع کارشناسی، گذراندن آزمون SAT توسط بسیاری از کالج ها و دانشگاههای آمریکا الزامی است. این آزمون مهارتهای استدلال درانتقاد مربوط به خواندن، نوشتن، و ریاضیات را امتحان می کند. برخی از دانشگاهها نیز برای تست کردن دانش در زمینه تحصیلی خاصی، شرکت در آزمون SAT در رشته بخصوصی که در همان جلسه آزمون SAT می توان امتحان داد را تقاضا می کنند. آزمونهای SAT در حال حاضر در ایران برگزار نمی شود، اما ایرانیان می توانند برای شرکت در این آزمون در سایر کشورهای همسایه ثبت نام کنند.
800 نمره این آزمون به زبان انگلیسی و 800 نمره دیگر به مباحث مربوط به ریاضیات، حساب، هندسه و جبر اختصاص دارد. از ماه مارس 2016 ساختار آزمون تغییر کرده و نمره مقاله نویسی جداگانه حساب میشود و از حالت اجباری خارج شده است. در نسل جدید SAT نمره منفی منظور نمیشود.
آمادگی برای آزمون SAT میتواند شانس ورود به دانشگاههای تراز اول جهان مانند Harvard, Stanford,...... را آسانتر کند.
در کلاسهای آمادگی آزمون SAT تمامی قسمتهای مربوط به آزمون مورد بررسی قرار میگیرد.

ای سی تی (به انگلیسی: ACT) یکی از دو امتحان استاندارد برای ورود به دانشگاه در آمریکا است. اولین بار در پاییز سال ۱۹۵۹ برای رقابت با اس ای تی (به انگلیسی: SAT) دیگر امتحان ورودی دانشگاه شروع به کار کرد. دانش آموزان بسته به انتخاب خود و توانایی‌های خود می‌توانند هر کدام از دو امتحان را برای ورود به دانشگاه بدهند.[۳] در فوریه ۲۰۰۵ امتحان نوشتن به صورت اختیاری به امتحان اضافه شد که تغییرات کوچکی را در امتحان ایجاد کرد. تمام دانشگاه‌های ۴ ساله آمریکا فقط نمره امتحان را به عنوان شرط ورود به دانشگاه اعلام کردند ولی تعداد کمی از مراکز آموزشی به علاوه نمره امتحان ای سی تی معدل دانش آموز و رتبه دانش آموز در کلاس و فعالیت‌های دانش آموز خارج از مدرسه را به شرط‌های ورود به دانشگاه‌های خودشان اضافه کردند.


آزمون GMAT که مخفف عبارت (Graduate Management Admission Test) است امروزه به عنوان یکی از معتبرترین و قابل اتکا ترین ابزارهای سنجش مهارت های فردی و ذهنی متقضیان شرکت در دوره هایی مثل MBA و (MPA Master of Public Administration) شناخته می شود. امروزه بسیاری از موسسات آموزشی و دانشگاه های معتبر برگزارکننده های این گونه دوره ها؛ نمره آزمون GMAT را به عنوان یک معیار برای ارزیابی دانشجویان متقاضی درنظر می گیرند.

این آزمون عموما به صورت هوشمند و کامپیوتری برگزار می شود و در این آزمون پاسخ هر سوال از طرف دانشجو در تعیین سوال بعدی تاثیرگذار است. در این آزمون داوطلب نمی تواند سوالی را بی پاسخ رها کند، به سوال بعد یا قبل برود و پاسخ خود را نمی تواند عوض کند. نمره داوطلب به صورت لحظه ای محاسبه می شود و به محض پایان به او اعلام می شود.

نمره قبولی در آزمون GMAT یک نمره ثابت نیست بلکه با توجه به ترکیبی بودن آزمون هر موسسه ای یک سطح از نمره را به عنوان معیار قبولی خود مطرح می کند.


آزمون جی آر ائی یا همان GRE مخفف عبارت Graduate Records Examination می‌باشد. هدف آن سنجش توانایی‌ها و معلومات فارغ التحصیلان می‌باشد. این آزمون معمولاً برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی مورد نیاز است. دانشگاه‌های آمریکایی و کانادایی معمولاً داشتن نمرهٔ بالا در این آزمون را یکی از شرایط پذیرش به مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا قرار می‌دهند.
این آزمون دارای ۳ قسمت درک واژگان (verbal section)، ریاضیات (quantitative section)و قسمت نوشتاری تحلیلی (analytical writing section) می‌باشد.

سؤالات مربوط به آزمون ریاضی شامل ۲ سری سؤال ۲۰ تایی است که در ۳۵ دقیقه باید پاسخ داده شود، نمره این بخش بین ۱۳۰–۱۷۰ محاسبه می‌شود.

سوالات بخش درک واژگان شامل ۲ سری سؤال ۲۰ تایی است که باید در ۳۰ دقیقه پاسخ داده شود. نمره این بخش نیز بین ۱۳۰–۱۷۰ محاسبه می‌شود.

قسمت نوشتاری تحلیلی شامل نوشتن ۲ انشا می‌باشد که هرکدام دارای ۳۰ دقیقه زمان است. نمره این بخش از ۶ محاسبه می‌شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

دکتر سجاد فرامرزی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

دکتر سجاد فرامرزی
دکتر سجاد فرامرزی
آگهی: تدریس خصوصی و آنلاین SAT SSAT ACT با کاملترین منابع
دکتر سجاد فرامرزی