برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسابداران برتر

آموزش لایحه نویسی مالیاتی توسط وکیل مالیاتی

آموزش لايحه نويسي مالياتي توسط وكيل مالياتي

آموزش لایحه نویسی مالیاتی توسط وکیل مالیاتی

آموزش لایحه نویسی مالیاتی توسط وکیل مالیاتی 100% کاربردی و عملی

آموزش لایحه نویسی مالیاتی ،یکی از دوره های تخصصی حسابداران برتر میباشد:که بر اساس نیاز حسابداران و مدیران مالی تهیه شده است.آموزش لایحه نویسی مالیاتی بصورت آنلاین و تصویری بصورت ۱۰۰%کاربردی ارایه میگردد.

توضیح دوره:

هنگامی که برگ تشخیص صادر می شود مودی ممکن است به مالیات تشخیصی خود اعتراض داشته باشد.

برای اعتراض به مالیات تشخیصی وارجاع پرونده به هیئت ها و مراجع حل اختلاف مالیاتی باید، هم به نحوه نوشتن لایحه مالیاتی و شرح موضوعات اعتراض و هم نحوه و نوع نگارش مسلط باشد. 

چون لایحه نویسی روشی است تا مودی در دفاع از حق خود و تعدیل مالیات ناعادلانه نتیجه کافی را بگیرد.

اعتراض بدون لایحه قوی و مستدل بی نتیجه است و در کاهش جرایم تاثیری ندارد.در حالی که چنانچه مودی و یا وکیل او بدانند در هر مرجع حل اختلاف باید چگونه اعتراض خود را مطرح کنند و نحوه نوشتن لایحه برای هر مرجع به چه صورت است، این موضوع باعث می شود با اعتماد به نفس بیشتری عمل نموده و از اعتراض و احقاق حق و تعدیل مالیات ناعادلانه خود نتیجه مطلوبی بگیرند.

دوره جامع آموزش لایحه نویسی مالیاتی به شما کمک می کند تا با نگارش لایحه حرفه ای مالیاتی در مراجع حل اختلاف حاضر و بتوانید احقاق حق نموده و ضمن حرفه ای تر شدن سبب بالا رفتن درآمد خود شوید.

این دوره به مدیران مالی،حسابداران، دانشجویان حسابداری، مشاورین مالیاتی، وکلای مالیاتی، صاحبین مشاغل و علاقه مندان به یادگیری مالیات توصیه میشود.

محتوای این دوره شامل:شناخت ارکان لایحه حرفه ای،آموزش انواع رسیدگی مالیاتی،شرایط نمایندگی در هیات های حل اختلاف،نکات طلایی و کلیدی در لایحه نویسی و پاسخ به سوالات پرتکرار

شماره واحد آموزش:02188202357

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسابداران برتر، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

حسابداران برتر
حسابداران برتر
آگهی: آموزش لایحه نویسی مالیاتی توسط وکیل مالیاتی
حسابداران برتر