برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بنیان دانش توس

خدمات پردازش سریع سی اف دی - hpc

خدمات پردازش سريع سي اف دي - hpc

محاسبات با کارایی بالا و پردازش های سنگین برای سیالات
HPC یا محاسبات با کارایی بالا برای پردازش های سنگین روشی است که در آن مسائل محاسباتی پیچیده در زمینه­ های مختلف به سرعت حل می­شوند و در نتیجه هزینه ها کاهش می­یابد.

کارشناسان ما در مهندسین مشاور بنیان دانش توس پیشنهاد می دهند که پروژه های وقت گیر و سنگین خود را به ما واگذار کنید تا در سریعترین زمان ممکن نتیجه دلخواه را بگیرید.

خدمات مهندسین مشاور بنیان دانش توس
برای مدلسازی، مش بندی و شبیه سازی مسائل در نرم افزار انسیس سی اف ایکس (ANSYS CFX)، انسیس ورک بنچ (ANSYS Workbench) و انسیس فلوئنت (ANSYS Fluent) با ما تماس بگیرید. شرکت ما کارشناسان را در زمینه های مختلف مهندسی جمع آوری کرده است تا از کیفیت شبیه سازی CFD اطمینان حاصل شود. مهندسین مشاور بنیان دانش توس اولین شرکتی است که شما می توانید با اطمینان خاطر سفارش پروژه CFD خود را آنلاین انجام دهید. یکی از اهداف ما این است که استفاده از روش های قدرتمند محاسباتی دینامیک سیالات را افزایش داده و مهندسان و کسانی که به دنبال دانش حرفه ای در CFD هستند را آموزش دهیم.

شبیه سازی های دینامیک سیالات محاسباتی با خدمات ما آسان خواهد شد. برای آموزش کاربرد های CFD و نرم افزارهای شبیه سازی با ما تماس بگیرید. مهندسان با تجربه ما مشاوره پیشرفته و پشتیبانی فنی مناسب را برای پروژهای دانشگاهی و صنعتی در اختیار شما قرار خواهند داد. مهندسین مشاور بنیان دانش توس دارای سال ها تجربه در مدیریت و انجام پروژه های CFD است. ما آماده ایم که بهترین خدمات شبیه سازی را در فیلدهای مختلف مهندسی به شما ارائه دهیم.

پیشنهادات مهندسین مشاور بنیان دانش توس
پیشنهاد ما به شما خدمات زیر است. آموزش CFX ، آموزش دینامیک سیالات محاسباتی ,انجام پروژه CFX ,مشاوره CFD ,شبیه سازی با CFX ,انجام شبیه سازی با CFX ,مشاوره پایان نامه CFX ,آموزش پایان نامه CFX . آموزش , Fluent آموزش دینامیک سیالات محاسباتی ,انجام پروژه Fluent ,مشاوره CFD ,شبیه سازی با Fluent ,انجام شبیه سازی با Fluent ,مشاوره پایان نامه Fluent ,آموزش پایان نامه Fluent .

ارائه درخواست از طریق آی دی تلگرام یا واتس اپ

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بنیان دانش توس، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

بنیان دانش توس
بنیان دانش توس
آگهی: خدمات پردازش سریع سی اف دی - hpc
بنیان دانش توس