برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تکنوسام

کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی برند: COPIMAX

كاغذ A4 كپي مكس بسته 500 عددي برند: COPIMAX

فروشنده :تکنوسام اولاپاریب
TECHNOSUM.IR
88919791-2 تلفن سفارشات فوری


کاغذ تحریر 80 گرم | سایز A4 : 21 cm * 29.7 cm | برند CopiMax | برش لیزری کارخانه اصفهان | بسته بندی شرینک | مقرون به صرفه و اقتصادی .

کاغذ A4 کپی مکس
پرفروش ترین و ارزان قیمت ترین کاغذهای موجود در بازار ایران
کاغذ کپی مکس
کاغذ کپی مکس COPIMAX آبی یکی از پراستفاده ترین و نیز پرفروش ترین و ارزان قیمت ترین کاغذهای موجود در بازار ایران است. این کاغذ از الیاف سلولزی ساخته شده که به صورت برگه های سفید کاغذی درآمده است و سپس به وسیله برش لیزری در سایز A4 و وزن 80 گرم واقعی تولید می گردد، طول هر کدام از برگه های کاغذ A4 کپی مکس آبی، 29.7 سانتی متر و عرض آنها 21 سانتی متر است، که طول و عرض استاندارد یک کاغذ A4 می باشد؛ کاغذهای کپی مکس در بسته بندی 500 عددی و 5 بسته در هر کارتن و در دو رنگ بسته بندی آبی و قرمز، در بازار عرضه می گردد.

کاغذ کپی مکس مناسب برای پرینترهای لیزری، جوهر افشان، دستگاههای فتوکپی و فکس ها مناسب می باشد و نیز جهت فروش در بازار ماشین های اداری و لوازم جانبی می باشد. کاغذ های کپی مکس مورد علاقه افرادی است که با پرینترها زیاد سروکار دارند؛ به این دلیل که کیفیت بالای این کاغذ باعث جلوگیری از پاره شدن و چروک شدگی کاغذ در دستگاه کپی و آسیب زدن به پرینتر و دستگاه کپی می شود. کاغذ کپی مکس از سه کشور مطرح دنیا اندونزی، پرتغال، چین وارد ایران می شود و نیز در تهران و اصفهان شیراز زنجان و تهران در سایزهای مختلف برش خورده و بسته بندی می گردند و به تمام شهرهای کشور عرضه می گردند.

با خرید کاغذ A4 کپی مکس لذت واقعی کیفیت کپی گرفتن از اسناد و مدارک خود را خواهید برد
ادارات ، موسسات آموزشی ، شرکتهای دولتی و خصوصی ، آموزش پرورش ، ارگانها و نهادهای خصوصی و غیر خصوصی از مشتریان ثابت این محصول می باشند . همچنین درصد بالای کاغذهای کپی و چاپی توسط پرینتر از این نوع می باشد .

ابعاد
29/7 * 21 سانتی متر

وزن
80 گرم

نوع
A4


تعداد برگ
500

برند
کپی مکس

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تکنوسام، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

تکنوسام
تکنوسام
آگهی: کاغذ A4 کپی مکس بسته 500 عددی برند: COPIMAX
تکنوسام