برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد

فروش مودم های G.SHDSL.bis ITAS

فروش مودم هاي G.SHDSL.bis  ITAS

❌مبتکر ارتباطات موج سوم❌
❌نمایندگی رسمی مودم های iTAS❌

مودم آی تس ITAS PAMSPAN 4W بر اساس استاندارد ATM ,EFM based G.SHDSL/G.SHDSL.bis برای انتقال خطوط پر سرعت دیتا طراحی شده است.

-قابلیت کار بر روی 1 یا 2 یا 4 زوج سیم مخابراتی
-قابل استفاده بصورت Standalone نقطه به نقطه
-قابل استفاده بصورت Chassis + Module شلف برای ارتباطات نقطه به چند نقطه
-سرعت 5.7Mbps روی یک زوج و 11.4Mbps بر روی دو زوج و 22Mbps بروی 4 زوج سیم مخابراتی
-تنظیم سرعت بصورت nx64Kbps
-پورت دسترسی به صورت Ethernet (10/100 Base-TX) with Auto Negotiation
-انجام تنظیمات به صورت WEB GUI
-امکان Remote configuration
-امکان Routing و امکانات دیگر جانبی نظیر Firewall , NAT , DHCP,MPLS
-مناسب برای سرویسهای MPLS, INT, SIPTRUNK
—مودم آی تس تولید شرکت iTas و کشور تایوان می باشد که با استفاده از زوج سیم تلفن برای ارتباط بین شبکه های Point-to-Point، INTRANET و MPLS مورد استفاده قرار می گیرند.

مخابرات روی هر سیپ ترانک 30 تماس همزمان را در اختیار مشترک قرار می دهد و لذا با مودم آی تس شما می توانید تا 4 ترانک sip یعنی 120 تماس همزمان را دریافت نمایید.

مودم آی تس ITAS Modem در حقیقت در نقش یک مبدل آنالوگ به دیجیتال DSL با نرخ بالای انتقال دیتا عمل می کند به عبارت دیگر پیکر بندی مودم آی تس ( modem itas ) برای دریافت ترانک به صورت Bridge خواهد بود و در عمل سیپ sip ترانک روی مرکز تلفن IP یا همان دستگاه سانترال و یا گیت وی های voip پیکر بندی می گردد. مودم آی تس در سمت مشترک و مخابرات کار انتقال دیتا از بستر مسی آنالوگ را انجام می دهد. همانطور که می دانیم برای برقرار یک ترانک sip نیازی به مودم نمی باشد ولی چون مخابرات این ارتباط را روی زوج سیم در اختیار مشترک قرار می دهد ناگریز باید از یک مودم با استاندارد G.SHDSL.BIS استفاده نمود که مودم آی تس – Modem Itas – این کار را برای مشترک انجام می دهد. برروی این مودم آی تس یک چراغ LED جهت نمایش وضعیت پاور، لینک DSL، و پورت های شبکه با اخطار های سیستم در نظر گرفته شده است.

مودم آی تس ITAS Modem 4w دارای استاندارد از موسسه استاندارد ITU-T می باشد. در صورتی که می خواهید خطوط 4 یا 5 رقمی روی سیپ ترانک از مخابرات دریافت نمایید، مودم آی تس گزینه مناسبی برای برقراری ارتباط شرکت شما با مرکز مخابرات و انتقال دیتا می باشد، تا از طریق موذم آی تس روی سرور voip خود یا دستگاه سانترال ترانک SIP را برقرار نمایید.


تلفن تماس : 88929259

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

محمد
محمد
آگهی: فروش مودم های G.SHDSL.bis ITAS
محمد