برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمد علی بالی مقدس

اینترنت بیسیم در عباس آباد و متل قو , سلمانشهر

اينترنت بيسيم در عباس آباد و متل قو , سلمانشهر

***به شدت ادعا می کنیم با کیفیت ترین اینترنت ایران در اختیار ماست.***

***** این سرویس برای کل شهری استان مازندران قابل نصب میباشد*****

گیمرها به چ اینترنتی نیاز دارند؟

اگر اهل بازی با کنسول، موبایل یا pc هستید، حتماً میدانید که بخش آنلاین هر بازی جذابترین قسمت آن است. برای گیمرها پیدا کردن بهترین سرویس اینترنت، بدون قطعی و تاخیر، همراه با سرعت و کیفیت بالا از اهمیت ویژهای برخوردار است. اگر یک گیمر حرفهای هستید یا فقط اوقات فراغت خود را با بازیهای آنلاین سپری میکنید، به کیفیت بالایی از اینترنت نیاز خواهید داشت.



بهترین سرعت اینترنت در بازی آنلاین

سرعت دانلود، سرعت آپلود و پینگ تایم سه عامل موثر بر کیفیت بازی آنلاین هستند، اما نوع اینترنتی که دریافت می کنید و دستگاهی که برای بازی استفاده میشود (کنسول، لپ تاپ، PC) تاثیر به سزایی روی تجربه بازی آنلاین دارند.

سرعت دانلود

همانطور که میدانید سرعت دانلود به سرعت انتقال اطلاعات از سرور به کنسول بازی گفته میشود. برای مثال اگر با موبایل صفحه اینستاگرامتان را چک میکنید، سرعت دانلود به مدت زمانی گفته می شود که اطلاعات صفحه اینستاگرام شما از سرور اینستاگرام به موبایلتان ارسال میشود. حداقل سرعت دانلود برای بیشتر بازیها، 3 مگابیت برثانیه است که این موضوع به تعداد افرادی که در حال استفاده از اینترنت هستند نیز بستگی دارد.

سرعت آپلود

سرعت آپلود به سرعتی گفته میشود که اطلاعات از موبایل یا وسیله مورد استفاده شما به سرور ارسال میشود.

معمولاً بهترین سرعت آپلود برای گیمینگ بسیار بیشتر از سرعت مورد نیاز برای سایر فعالیتها است. چرا که زمانیکه بازی میکنید، دائماً در حال ارسال اطلاعات به سرور بازی هستید. درنتیجه بالا بودن سرعت آپلود اهمیت ویژه ای دارد.

برای به دست آوردن پینگ، به سایت speedtest.net مراجعه کنید. بعد از ورود با انتخاب گزینه GO، مقدار پینگ اینترنت شما نمایش داده می شود که اگر کم تر از 50 باشد، به سرعت فوق العاده ای از بازی آنلاین دست پیدا خواهید کرد.

تجهیزات و بازی های مختلف به سرعت و اینترنت خاص خود نیاز دارند. درنتیجه هر شرکتی برای بعضی از بازی ها مناسب است. ماهان نت به دلیل تامین امکانات زیر گزینه مناسبی برای گیمرها خواهد بود:

حداقل سرعت دانلود: 3 تا 60 مگابیت

حداقل سرعت آپلود: 1 مگ تا 60 مگابیت

میانگین نرخ پینگ: 30 تا 100 میلی ثانیه


اینترنت حرفه ای چیست؟

شاید مهمترین بحث در اینترنت گیمینگ پینگ مناسب، ثابت(stable) و پکت لاست پایین باشد که این 3 فاکتور جزو واجبات این سرویس میباشد. اما خب جدا از این فاکتورها مسائل دیگری نیز و گاها بزرگتری نیز برای گیمرها و گیمنتها وجود دارد که همیشه در حال دست و پنجه نرم کردن با آنها هستند. یکی از این فاکتورها عدم پشتیبانی مناسب به گیمر ها می باشد. در واقع وقتی شما با پشتیبان اینترنت خود صحبت می فرمایید، باید فرق بازیها و حساسیت نیاز شما به یک پینگ مناسب در آن بازی را درک کن.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمد علی بالی مقدس، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

محمد علی بالی مقدس
محمد علی بالی مقدس
آگهی: اینترنت بیسیم در عباس آباد و متل قو , سلمانشهر
محمد علی بالی مقدس