برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
جواهری پرینت

قفل گذاری سی دی

قفل گذاري سي دي

جواهری پرینت سخت افزاری
قفل ضدرایت سخت افزاری جلوگیری از رایت مستقیم لوح و یا کپی روی هارد.

قفل ضد رایت از قدیم مرسوم بوده و اکثر ایرانی ها با آن آشنا هستند. نرم افزارهای زیادی به منظور ضد رایت کردن سی دی و دی وی دی تولید شده اند. قفل گذاری به شیوه ضد رایت از رایج ترین نوع قفل های موجود در بازار لوح های آموزشی و نرم افزاری بوده و هست.
اما متاسفانه از ایرادات محرز قفل ضد رایت نرم افزاری عدم امکان تولید عمده و اجبار در تکثیر جزئی بوسیله کامپیوتر و با استفاده از رایتر های معمولی توسط خود شخص میباشد.
جواهری پرینت نوین با توجه به تقاضای بالای این نوع قفل توسط تولید کنندگان لوح های آموزشی قفل سخت افزاری ضدرایت با امکاناتی مثل جلوگیری از کپی اطلاعات داخل هارد، جلوگیری از رایت مستقیم سی دی یا دی وی دی و ضد اسکرین کپچر بودن را طراحی و تولید نموده است.
در این شیوه قفل گذاری پس از ایجاد یک مستر اصلی از محصول شما تکثیر لوح ها به هر کدام یک از شیوه های چاپ دیجیتال و یا استمپر تولید شده سپس خط لیزر قفل روی تک تک لوح ها گذاشته می شود.
خط لیزر گذاشته شده روی لوح به هیچ عنوان در خوانایی و سرعت اجرای لوح تاثیر نگذاشته و فقط به هنگام گرفتن رایت تاثیر خود را نمایان خواهد کرد.
بعضی افراد با مشاهده قفل ضد رایت سخت افزاری تولید شده توسط ایمن گستر سعی در شبیه سازی و کپی کردن این قفل با سوزن ، پرگار و یا ... نموده اند. این نوع قفل نیاز به دقت بالایی در محل و عمق ایجاد خط بر روی لوح دارد و عمدتاً قفلگذاری این افراد با شکست مواجه شده و منجر به خراب شدن تعداد زیادی از لوح ها می شود.
خط لیزر گذاشته شده روی هر لوح در صورتی که عمق مناسب را نداشته باشد باعث کپی شدن محصول و در صورتی که عمق خط لیزر زیادتر از حد لازم باشد ناخوانایی لوح را به همراه خواهد داشت. بالا یا پایین تر بودن خط لیزر نیز به فایل های اصلی لوح آسیب رسانده و بخش هایی از محصول معیوب خواهد شد.
جواهری پرینت این اطمینان را به شما می دهد که خط لیزر ها با دستگاه گذاشته شده و در عین سرعت بالای قفلگذاری دقت بالا نیز ضمیمه قفل گذاری خواهد بود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

جواهری پرینت، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

جواهری پرینت
جواهری پرینت
آگهی: قفل گذاری سی دی
جواهری پرینت