برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پاندا تلگرام

ربات تلگرام

ربات تلگرام

ربات تلگرام
ربات تلگرام یک ابزار و وسیله بسیار قدرتمند است. در حقیقت یک نرم افزار است که می تواند به صورت تمام خودکار با مخاطبان شما در ارتباط باشد. شما به وسیله این نرم افزار می توانید در گروه های دیگر عضو شوید و یا یک اجتماع دو طرفه بین خودتان و مخاطبان به وجود می آورید. ربات تلگرام این قابلیت را نیز دارد که در هر که لحظه می توانید به مخاطبان و گروه های خود پیام فرستاده و همچنین قادر به شنیدن پاسخ اعضا نیز باشید..
ربات تلگرام یک نوع حساب کاربری ویژه است که می تواند هر کاربردی داشته باشد. نحوه استفاده از آن به خلاقیت و مهارت هایی که برای ربات تعریف می کنید، بستگی دارد.
کسب و کار ربات تلگرام به تبعیت از بازار به راه افتاده است. در این تجارت تازه برپا شده با توجه به امکانات ربات، قیمت در نظر گرفته شده نیز متفاوت است؛ به عنوان مثال در لیست موجود سفارش های منوی ربات به وسیله ارسال خودکار و یا دستی عکس، متن و فیلم و همچنین با تشخیص دادن کلمات و قیمت چند ده هزارتومانی می توان ربات تهیه کرده و همچنین با قیمت های کمتر یا بیشتر امکان ساخت یک ربات برای شما فراهم خواهد شد.
اگر برای ساخت ربات تلگرام، با برنامه نویسی آشنایی کامل ندارید و یا به اندازه کافی زمان ندارید که صرف انجام این کار کنید؛ شرکت مهندسی کیان تجارت این امکان را مبه شما می دهد که بدون نیاز به هدر دادن وقت و دارا بودن دانش کافی در زمینه برنامه نویسی، در کمترین زمان، ربات تلگرام مورد نظرتان را بسازد.
تلفن تماس : 02188280946-02188280947-02188230063
همراه : 09121458974
آدرس : تهران، بزرگراه جلال آل احمد –بین پل گیشا و پل آزمایش پلاک 133 طبقه سوم واحد 7
ایمیل : info@pandatelegram.com
آدرس وب سایت : http://www.pandatelegram.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پاندا تلگرام، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

پاندا تلگرام
  • تهران، تهران، بزرگراه جلال آل احمد –بین پل گیشا و پل آزمایش پلاک 133 طبقه سوم واحد 7
  • 021 8828 0946
پاندا تلگرام
آگهی: ربات تلگرام
پاندا تلگرام