برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حامد رضائی

مدیریت مطب و درمانگاه

مديريت مطب و درمانگاه

برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار تهیه گزارشات بیمه‌ای مطب و درمانگاه :

قابلیت معرفی پزشکان شاغل در مطب یا درمانگاه

قابلیت معرفی ارجاع‌ها توسط کاربر که دربیمه‌های روستایی ( پزشک خانواده ) استفاده می‌شود.

قابلیت معرفی بانک‌ها (با استفاده از این قابلیت شما قادر خواهید بود که با هر تعداد از بانک‌ها که قرار داد بستید بتوانید خود گزارش بیمه‌ای آن بانک را آماده کنید.)

قابلیت معرفی شرکت‌ها (با استفاده از این قابلیت شما قادرخواهید بود که شرکت‌های را که در بیمه‌هایی نظیر بیمه دانا استفاده می‌شود را خود تعریف کنید.)

تنظیم عنوان گزارشات بیمه‌ها توسط کاربر همراه با آرم سازمان (در صورت تغییر هر یک ازعناوین بیمه‌ها شما قادر خواهید بود که بدون برنامه نویسی ، خود عناوین مربوطه را تغییر دهید.)

تعریف کاربران سطح دسترسی مختلف، به طوری که شما قادر خواهید بود برای هر پزشک یک یا چند کاربر تعریف کنید که فقط بتوانید اطلاعات مربوط به همان پزشک را وارد کنید، حذف کنید، ویرایش کنید، ببینید و گزارش بگیرید.

مشاهده لیست بیماران بر اساس نوع بیمه، نام بیمار، سال، ماه، روز و قابلیت مرتب‌سازی بر اساس آیتم‌های نمایش داده شده به صورت صعودی و نزولی با کلیک بر روی عنوان مربوطه و تغییر اندازه عنوان مورد نظر توسط کاربر برای مشاهده بهتر اطلاعات و نمایش تعداد کل بیماران با توجه به فیلترینگ داده شده و ...

امکان استفاده چند کاربر به صورت همزمان(Multi User)

تغییر کلمه عبور جاری توسط کاربر.
قیمت 100 هزار تومان
اطلاعات بیشتر را از صفحه زیر ببینید:
http://www.pezeshkanomoomigilan.ir/mobin.asp
ویرایش دوم این نرم افزار نیز اماده شده است که قابلیت تشکیل پرونده برای بیماران و پذیرش روزانه و... از امکانات اضافه شده به این نرم افزار می باشد که با قیمتی بالاتر قابل عرضه می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حامد رضائی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ سال پیش به روز شده.

حامد رضائی
حامد رضائی
آگهی: مدیریت مطب و درمانگاه
حامد رضائی