برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
digital decor

تقویت شیشه بالابر پراید، تیبا، ساینا و کوئیک مدل G23

تقويت شيشه بالابر پرايد، تيبا، ساينا و كوئيك مدل G23

به دلیل استفاده از رله های پرقدرت و اورجینال، علاوه بر پراید، قابل استفاده بر روی تیبا، ساینا، کوئیک و ریو(ریو مونتاژ سایپا).

خودروهایی که پاور ویندوز دارن(پاور ویندوز وسیله ای میباشد که اگر نصب باشد، بعد از قفل شدن درب، شیشه ها بصورت اتومات بالا میروند)حتما قبل از خرید، مطلبی که در انتها هست رو مطالعه بفرمایند.

این محصول پس از نصب در مسیر موتور شیشه بالابر، باعث افزایش سرعت و قدرت موتور جهت بالا و پایین شدن هرچه سریعتر شیشه خودرو میگردد

از آنجایی که پایین بودن کیفیت تقویت شیشه بالابر میتواند عوارض و خساراتی برای برق خودرو و همچنین موتور شیشه بالابر داشته باشد، به همین دلیل، دیجیتال دکور تقویت شیشه بالابر خودرو را با کیفیت بالایی همچون سایر محصولات تولیدی خود، به سبد تولید اضافه نمود.
این محصول جدید دیجیتال دکور از 12 ماه گارانتی تعویض برخودار میباشد که این باعث اطمینان خاطر بیشتر خریدار از محصول میگردد.

مزایای خرید این تقویت:
1)خرید مستقیم از تولید کننده
2)کیفیت بالا در ساخت
3)استفاده از جعبه کوچک جهت نصب آسان
4)استفاده از 2 رله جهت تقسیم فشار موتور ( در بعضی از تقویت های موجود در بازار از یک رله استفاده میشود، چون فشار موتور بر روی یک رله میباشد، این تقویت عمر کوتاهی دارد، این نوع تقویت ها به دلیل تک رله بودن قیمت پایین تری دارند)
5)استفاده از رله های تقویتی اورجینال برند HKF و HKP
6)ضد آب ( دارای لاستیک ضد آب جهت جلوگیری از ورود آب از بین سیمها به داخل جعبه و دارای روکش پلاستیک در پشت جعبه جهت جلوگیری از ورود آب به داخل جعبه )
7)استفاده از سیم های مناسب و با کیفیت

دارای برچسب گارانتی روی محصول


توضیحاتی در خصوص تقویت های شیشه بالابر که بهتر است بدانید:

اکثر افراد این ذهنیت را در خصوص تقویت های شیشه بالابر دارند که تقویت شیشه بالابر، برق را برای موتور شیشه بالابر تقویت میکند، ولی اینطور نیست، تقویت به کمک رله هایی که در داخل دارد، فقط برق مورد نیاز موتور را بصورت مستقیم از باتری خودرو تامین میکند و مثل این میباشد که باتری در کنار موتور نصب است، این یعنی ولتاژ استاندارد برای موتور تامین است.

خودروهایی که پاورویندوز دارند، نصب هرگونه تقویت شیشه بالابر نیاز به تخصص دارد(تقویت باید پشت پاورویندوز نصب گردد)و قبل از خرید حتما با باتری ساز خود جهت نصب مشورت کنید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

digital decor، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

digital decor
digital decor
آگهی: تقویت شیشه بالابر پراید، تیبا، ساینا و کوئیک مدل G23
digital decor