برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
علی خطببی

خرید ویلا با نما رومی شیک شهرکی سنددار در چمستان شمال

خريد ويلا با نما رومي شيك شهركي سنددار در چمستان شمال

ویلا شهرک جنگلی در چمستان
09119145651 خطیبی
فروش ویلا اقساطی استخردار جنگلی در شمال کشور استان مازندران چمستان
ویلا فروشی دوبلکس نوساز داخل شهرک جنگلی در منطقه خوش آب و هوا و ویلایی نشین واقع در چمستان با کلیه امکانات به قیمت مناسب و شرایط عالی نقدو قسط با اقساط طولانی مدت مناسب خرید ویلا شرایطی در شمال میباشد.
ویلا دوبلکس جنگلی نوساز با نمای رومی شیک و مهندسی ساز و با طراحی داخلی لوکس و مدرن دارای سالن بزرگ بسیار زیبا و سقف با گچبری زیبا و نورپردازی شده و بخشی از دیوار کاغذ دیواری، آشپزخانه بزرگ و مجهز با کابینت ام دی اف، ۳ خواب، تراس بزرگ و شیک با ویو عالی به جنگل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین نصب کلیه انشعابات آب، برق و گاز میباشد.
ویلا فروشی دوبلکس با حیاط بزرگ و زیبا و فضاسازی شده با آلاچیق و درخت و گلکاری شده میباشد و همچنین دارای استخر و سند مالکیت و جواز ساخت و نگهبانی دایمی شهرک در منطقه جنگلی گزینه بسیار مناسبی جهت خرید ویلا جنگلی استخردار داخل شهرک در چمستان میباشد.
ویلای دوبلکس فروشی اقساطی در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و متراژ بنا ۱۹۰ متر مربع به قیمت مناسب و زیر قیمت ۴۲۰ میلیون تومان با شرایط بسیار عالی نقد و قسط در اقساط ۲۰ ماهه در شهرک جنگلی در چمستان که بین دو شهر آمل و نور قرار دارد و با دسترسی راحت و فاصله زمانی حدود ۱۰ دقیقه تا شهر نور و دریای و ساحل و مراکز خرید نور قرار دارد در شمال کشور مازندران به فروش میرسد.

نوع ملک : ویلا
نوع قرارداد : فروش
منطقه : چمستان
موقعیت : شهرک جنگلی
مساحت کل : 300 مترمربع
زیر بنا : 190 مترمربع
تعداد اتاق : 3
کد ملک : 710
قیمت : 420,000,000 تومان
ویلا فروشی قسطی استخردار در شمال مازندران چمستان که دوبلکس نوساز بوده با نمایی رومی و طراحی عالی و مهندسی ساز دارای 3خواب و سند و انشعابات و استخر و آلاچیق و با قیمت مناسب و شرایط نقد و قسط طولانی مدت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

علی خطببی، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

علی خطببی
علی خطببی
آگهی: خرید ویلا با نما رومی شیک شهرکی سنددار در چمستان شمال
علی خطببی