برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه مشاورین صدف

قیمت فروش باغچه ، باغ ، ویلا در تهراندشت – کردان

قيمت فروش باغچه ، باغ ، ويلا در تهراندشت – كردان

قیمت فروش باغچه ، باغ ویلا در تهراندشت – کردان

گروه مشاورین صدف در منطقه هشتگرد و حومه از جمله تهراندشت ،کردان و... شما را در امر خرید و فروش باغ ، باغچه ، ویلا و زمین یاری می رساند.
هدف گروه مشاورین صدف
ارائه اطلاعات صادقانه از منطقه برای شما هموطن گرامی می باشد ، تا با اطلاعات و آگاهی بیشتری بتوانید تصمیم گیری آسانتری در خرید داشته باشید.

******************************
مشاوره خرید:
09102992855
09391600214
وب سایت : www.AmlakeSadaf.ir
واتساپ :https://wa.me/989102992855
اینستاگرام : amlakesadaf.ir

برخی از ملک های موجود در این منطقه :
-فروش ویلا 500 متری در تهراندشت
-فروش باغچه 300 متری محصور در تهراندشت
-فروش باغ ویلا 1000 متری دوبلکس فول امکانات در تهراندشت
-فروش زمین 700 متری محصور در تهراندشت
-قیمت ویلا600 متری د سرخاب
-قیمت باغ ویلا 1000 متری تهراندشت
-قیمت باغ ویلا 500 متری تهراندشت
-فروش باغ ویلا 800 متری در تهراندشت
---------------------------------------- -----------------
منطقه تهراندشت کجاست ؟
تهراندشت، در محدوده ی شهر کرج قرار دارد. مسیر دسترسی به تهراندشت از مسیر اتوبان تهران کرج و پس از آن کرج قزوین مهیاست. تنها چند کیلومتر پس از کرج، مسیر دسترسی به تهراندشت واقع شده است.
فاصله خیابان اصلی تهراندشت با میدان آزادی تهران، 69 کیلومتر می باشد. یعنی در ساعات خلوتی رسیدن به تهراندشت، در حدود 1 ساعت زمان خواهد برد و در ساعات شلوغی و ترافیک 1.5 ساعت!
چرا تهراندشت محبوب شده است؟
منطقه تهراندشت به لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی شرایط بسیار ویژه ای دارد. این منطقه در پایین دست رشته کوه البرز واقع شده است. قرار گیری این منطقه در پایین کوه البرز، سبب شده است تا آب زیرزمینی بسیار زیادی در این منطقه وجود داشته باشد. از سوی دیگر، تهراندشت مانند یک دره است. نقاط پایین دره که شامل مناطقی نظیر سرخاب می شود، دارای شرایط بسیار ویژه ای هستند. این مناطق دسترسی بسیار خوبی به آب زیرزمینی دارند. یعنی با حفر تنها چند متر چاه، به منبع بی انتهای آب دست خواهیم یافت. این عدد در مناطق متفاوت، مختلف است اما در منطقه سرخاب که در پایین ترین نقطه تهراندشت به لحاظ عمق قرار دارد، کمتر از 9 متر است.
این موضوع یعنی فراوانی آب، سبب شده است تا این منطقه از دیرباز، سرسبز و پر از باغ های میوه باشد. باغستان های تهراندشت و به ویژه سرخاب و میوه های بی نظیر آن، از دیرباز مورد توجه خاص و عام بوده است. به این دلایل به سرخاب، لقب نگین ساوجبلاغ داده شده است.
خوب است بدانید که تهراندشت و همینطور کردان در منطقه ساوجبلاغ کرج واقع شده اند.
خوب است بدانید منطقه کردان نیز در شهرستان ساوجبلاغ و منطقه شمالی آن واقع شده است و این موضوع یکی از دلایلی است که تهراندشت را با نام کردان جنوبی یا تهراندشت کردان می شناسند.
شاید معروف ترین منطقه تهراندشت پس از کردان، سرخاب باشد. از دیگر مناطق مشهور در این منطقه می توان به سهلیه، عباس آباد، طاووسیه و … اشاره نمود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه مشاورین صدف، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۹ ماه پیش به روز شده.

گروه مشاورین صدف
گروه مشاورین صدف
آگهی: قیمت فروش باغچه ، باغ ، ویلا در تهراندشت – کردان
گروه مشاورین صدف