برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مدیر

خرید باغ ویلا استثنایی در نوشهر_چلک

خريد باغ ويلا استثنايي در نوشهر_چلك

خرید ویلا در شمال

**برای دیدن باغ ویلا های مشابه لطفا به سایت مای ویلا مراجعه نمایید.** http://myvilla.ir

خرید باغ ویلا جنگلی در چلک

منطقه چلک نوشهر (چیلک) یکی از مناطق زیبا و دیدنی نوشهر می باشد و در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان، در استان نوشهر قرار دارد. دلیل محبوبیت چلک می تواند نزدیکی جنگل و دریا باشد. منطقه چلک دارای چشم انداز بی نظیر جنگل می باشد .

خرید باغ ویلا :

باغ ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. باغ ویلا از دیر باز مورد استقبال خیلی از افراد بوده است .باغ ویلا دارای حیاطی مشجر و سرسبز می باشد .

مشخصات باغ ویلا :

باغ ویلایی که مشاهده می کنید در منطقه ی زیبا و توریستی چلک (چیلک) واقع شده است .دارای 870متر مربع زمین و 450متر مربع بنای دوبلکس می باشد . باغ ویلا چیلک دارای پلانی بدون نقص و کاربردی است . ویلایی که مشاهده می کنید دارای تراس بزرگ با دید عالی به دریا و جنگل می باشد . باغ ویلا ی مذکور دارای محوطه سازی حرفه ای و دید بی نظیر جنگل می باشد .باغ ویلا شامل 4 خواب بزرگ و سه مستر و همچنین سرویس های ایرانی و فرنگی و آشپزخانه ای مجهز و شیک می باشد. دسترسی آسان و امنیت بالا را می توان مهم ترین ویژگی خوب این باغ ویلا دانست .باغ ویلا یی که مشاهده می کنید به صورت محصور و بدون مشرف ساخته شده است . دارای کلیه مدارک قانونی و آماده ی واگذاری است .انشعابات این ویلا نصب می باشد .

***پیشنهادی استثنایی برای علاقه مندان به باغ ویلا***

**برای استعلام از قیمت آپدیت شده و خریدی مطمئن لطفا تماس بگیرید.**

**برای دیدن باغ ویلا های مشابه لطفا به سایت مای ویلا مراجعه نمایید.**

با تشکر از توجه شما

مدیریت فروش »»» خانم مهندس فلاحیان

09114877498
09114877498

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مدیر، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

مدیر
مدیر
آگهی: خرید باغ ویلا استثنایی در نوشهر_چلک
مدیر