برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مدیر

خرید و فروش ویلا در مازندران

خريد و فروش ويلا در مازندران

««فـــروش تخصـــصی ویــلا در شمـــال»»

....قیمت های واقعی را از ما بخواهید....

امروزه با توجه به افزایش آپارتمان نشینی در شهرها، ویلا سازی معمولاً در اطراف شهرها و مناطق خوش آب و هوا ساخته می شود. ساخت ویلا در شهر های شمالی از جمله رویان، سیسنگان،نوشهر،چالوس از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. ساختمان سازی در مازندارن، شاید به نظر کاری به ظاهر ساده به نظر برسد. اما در عمل، کار پیچیده ای است که جزئیات بسیار زیادی دارد و عدم توجه به آن باعث بوجودآمدن مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. در ادامه ی مطلب به معرفی یکی از ویلاهای مدرن منطقه که با کلیه استاندارهای معماری طراحی و اجرا شده است، می پردازیم.

**خرید ویلا در شمال**
ویلایی که مشاهده می کنید با استانداردهای معماری و جدیدترین متود های روز طراحی و اجرا شده است.این ویلا دارای 500متر مربع زمین و 500متر بنای تریبلکس و همچنین دارای4 خواب بزرگ به همراه مستر های بزرگ با دید عالی به منطقه می باشد.
ویلا در منطقه ی کوهپایه ای نارنج بن که یکی از دهکده های توریستی منطقه ی رویان(مازندارن) می باشد واقع شده است.نارنج بن دارای ویوی همزمان دریا و جنگل می باشد.
**فروش ویلا در مازندارن**
در طبقه ی همکف شما شاهد استخر 40متری _سونا خشک و جکوزی _رختکن _سرویس ایرانی و فرنگی و حمام خواهید بود. پس از سپری پله های زیبای چوبی و رسیدن به طبقه ی اول شما یک نشیمن بزرگ با نورپردازی زیبا و تراس های قابل چیدمان که هرکدام دارای دید عالی به دریا و جنگل می باشد، خواهید دید _آشپزخانه ی مجهز در همین طبقه با رعایت مثلث کار و بسیار حرفه ای طراحی شده است.اتاق خواب های بزرگ و مستر هایی با ابعاد مناسب در همین طبقه بسیار حرفه ای طراحی شده اند.
در طبقه ی سوم ویلا در نارنج بن شما یک روف گاردن بزرگ با دید کامل جنگل و دریا نظاره گر هستید .این ویلا جنگلی دارای شومینه ی سنگی زیبا و نمای مدرن می باشد .
با توجه به این نکته که ویلای شهرکی در منطقه ی کوهپایه ای ساخته شده دارای رطوبت کمتر و همچنین اب و هوای معتدل تر است.
این ویلای شهرکی قطعه ی اول جنگل می باشد و دارای نگهبانی 24 ساعته و همچنین مجهز به دوربن مداربسته و سرایداری مقیم می باشد.
تمامی مدارک این ویلا (سند ششدانگ _جواز و پایان کار) موجود و اماده ی واگذاری می باشد.


09114877498
خانم مهندس فلاحیان

***برای دیدن ویلاهای مشابه و قیمت های واقعی ما را در سایت تخصصی ویلای من دنبال کنید http://myvilla.ir// ***

((تمامی قیمت های سایت مای ویلا واقعی می باشد و کارشناسان این سایت به صورت تخصصی شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی میکنند.))

برای دریافت اطلاعات بیشتر ملک با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

09114877498
خانم مهندس فلاحیان

*با تشکر از توجه و اعتماد شما *

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مدیر، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

مدیر
مدیر
آگهی: خرید و فروش ویلا در مازندران
مدیر