برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه آرایشی و بهداشتی سی سی نشاط

پک پنج تایی کراتینه مو فاقد سولفات نئودرم

پك پنج تايي كراتينه مو فاقد سولفات نئودرم

این پک شامل محصولات زیر است:

شامپو موی سر کراتینه 300 میلی لیتر
نرم کننده موی سر کراتینه 300 میلی لیتر
ماسک موی سر کراتینه 150 میلی لیتر
سرم موی سر کراتینه 100 میلی لیتر
کرم موی سر کراتینه 200 میلی لیتر

شامپو سر کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم، یک محصول مناسب برای موهای کراتین شده و آسیب دیده است. این محصول فاقد سولفات بوده و به دلیل داشتن کراتین و مواد مغذی موجود در خود باعث ترمیم تارهای آسیب دیده شده و موهایی سالم، نرم و خوش حالت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نرم کننده موی کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم یک محصول مناسب برای موهای کراتین شده و آسیب دیده است. این نرم کننده به دلیل دارا بودن کراتین می‌تواند موهای شما را نرم و لطیف کند و از ایجاد گره خوردگی در آن جلوگیری کند.

ماسک موی کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم یک محصول مناسب برای انواع مو بخصوص موهای کراتین شده و آسیب دیده است. این محصول بافت بسیار نرمی دارد و به راحتی روی مو کشیده می‌شود. استفاده مرتب از این ماسک مو می‌تواند رطوبت از دست رفته مو را به آن بازگرداند و باعث ایجاد نرمی و لطافت در مو شود.

سرم مو کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم یک محصول مناسب برای انواع مو بخصوص موهای کراتین شده و آسیب دیده است. در ترکیبات این محصول از: کراتین، روغن آرگان، روغن مورینگا و پروبیوتیک استفاده شده است. این ترکیبات می‌تواند موهای شما را به طور عمیق آبرسانی و تقویت کند و از ایجاد خشکی بیش از حد در مو و ایجاد موخوره جلوگیری کند.با استفاده مرتب از این محصول کراتین مو حفظ شده و مو سالم، شاداب و درخشان می‌گردد.

کرم مو کراتینه فاقد سولفات نوتریسل نئودرم یکی از محصولات جدید در حوزه محصولات کراتین نئودرم است که حاوی مواد مؤثره مفیدی همچون کراتین، روغن کرچک، روغن مورینگا، روغن آرگان، شی باتر، کلاژن و پروبیوتیک غنی شده است که به خوبی می‌تواند رشته‌های مو را تقویت و تغذیه کرده و حس شادابی و نرمی به موها ببخشد. کراتین پروتئینی است که علاوه بر ترمیم کنندگی، به تقویت مو جهت جلوگیری از شکستگی، آسیب ناشی از حرارت کمک می‌کند.

ثبت سفارش :
تماس 09034615738 - 09122305635
واتساپ 09034615738 - 09122305635
اینستاگرام forooshe.omdeh.callista
اینستاگرام forooshe.omdeh.neuderm
اینستاگرام sisineshat
سایت https://sisineshat.com/

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه آرایشی و بهداشتی سی سی نشاط، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی سی سی نشاط
فروشگاه آرایشی و بهداشتی سی سی نشاط
آگهی: پک پنج تایی کراتینه مو فاقد سولفات نئودرم
فروشگاه آرایشی و بهداشتی سی سی نشاط