برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آریاز

راهبند بادوام تردد مداوم با گارانتی واقعی

راهبند بادوام تردد مداوم با گارانتي واقعي

راهبند هیدرولیک واقعی

گارانتی تعویض 5 سال
فاقد هرگونه قطعه پلاستیکی و آسیب پذیر در مدار هیدرولیک
سیستم هوشمند کنترل جریان روغن
فناوری بی نظیر موتور کلاچ دار برای راهبند
موتور دائم کار
سه مرحله سیستم حفاظت برای جریان برق موتور جهت اطمینان حداکثری به حفظ سلامت موتور
دارای سیستم خنک کننده
بوم 6 متری
تأمین قطعات در دوره پس از گارانتی با قیمت مناسب
برد کنترل فوق هوشمند با قابلیت ارائه خطاهای سیستم
قابل اتصال و فرمان پذیری از تمام سیستم های اکسس کنترل (دوربین پلاک خوان، تگ برد بلند، ....)
قرارگیری شفت متصل به بوم برای ساختار هم مرکر اکسل با دو بلبرینگ جهت کارکرد مادام العمر
بدنه فوق مستحکم و تقویت شده در بخش های حساس تر
رنگ پودری کوره ای
برد مسافتی بالای ریموت ها
طی مدت گارانتی در صورت بروز اشکال در هریک از اجزای راهبند البته در صورتی که این مشکل در اثر تصادف، برخورد صاعقه و یا نوسانات شدید برق ایجاد نشده باشد، قطعه مورد نظر به طور کامل تعویض می شود. هرچند سیستم برد کنترل در برابر نوسانات برق به طور کامل پشتیبانی می گردد.
نگرانی بابت خرابی این سیستم وجود ندارد چون تمامی قطعات به صورت صنعتی طراحی و ساخته شده تا دوام و ماندگاری در طول سالیان طولانی کارکرد تضمین گردد.
شایان ذکر است تمامی قطعات کار شده در این راهبند مطابق با استانداردهای جهانی بوده و هیچ یک به دلخواه شرکت و یا سازنده تغییر طراحی داده نشده تا مطابق با شرایط طراحی سیستم شود. از این روی قطعات همگی با استاندارد مناسب خود کارکرد دارند و بنابراین طول عمر کل سیستم به شکل چشمگیری افزایش می یابد.
استفاده از Safety factor های بالا در حد بیش از 5 برابر تضمین می کند که قطعات سیستم هریک با یک پنجم توان اسمی و واقعی خود در حال کار می باشند بنابراین میزان خستگی و خرابی قطعات به صفر میل می کند، علاوه بر این نکات، داغ شدن روغن و قطعات در این راهبند در حد صفر می باشد چون 5 برابر میزان مورد نیاز سیستم حجم روغن هیدرولیک در سیستم ریخته شده تا در هر سیکل کاری فقط یک پنجم روغن در جک هیدرولیک حرکت می کند بنابراین روغن خیلی کمتر داغ شده و این گرمای کمتر سیستم را خنک تر می کند همانطور که می دانیم هر چه سیستم خنک تر باشد احتمال خرابی آن کمتر خواهد بود.
با اتکای به نقاط اجمالی فوق اشاره شده می توان با خیال آسوده تضمین داد که راهبند ارائه شده توسط شرکت آریاز سال ها می تواند با کیفیت روز اول سرویس دهی کرده و در صورت خرابی هر قطعه با گارانتی 5 ساله مشمول گردیده و آسودگی خاطر را برای خریداران به ارمغان می آورد.


برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از سوی مشاوران شرکت آریاز که سالها تجربه اجرای پروژه های گوناگون در سراسر کشور را اندوخته دارند می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید
021-22491358
021-44869503
09190202209
09190202208

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آریاز، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

آریاز
آریاز
آگهی: راهبند بادوام تردد مداوم با گارانتی واقعی
آریاز