برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
خزر اوراسیا

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران سبز در سال 1400

توجه : به دلیل مشکلات ناشی از کرونا نمایشگاه ایران سبز در تاریخ 12 تیرماه 99 برگزار نگردید و اجرای آن به سال 1400 موکول شد که تاریخ جدید ازطریق وب سایت www.khazareurasia.ir (شرکت خزراوراسیا) به اطلاع رسانده خواهد شد.
به همین منظور تصمیم گرفته شد که برای زنده نگاه داشتن نمایشگاه، اجرای آن بصورت مجازی و به آدرس اwww.irangreenexpo.com صورت پذیرد که در حال حاضر به شکل دائمی در حال اجرا می باشد.
علاقمندان و بازدید کنندگانی که به بدنبال ساخت گلخانه، تامین لوازم و تجهیزات، تامین انواع نهاده ها از قبیل کود، سم، کوکوپیت، پیت ماس، بذر، پیاز و سایر نیازهای خود هستند می توانند به ادرس فوق مراجعه نموده و بدون واسطه و مستقیم با تولیدکنندگان و تامین کنندگان نهاده های باغبانی و کشاورزی اشنا شوند.
در سالهای گذشته بازخورد نمایشگاه ایران سبز را در نمایشگاه‌های هلند شاهد بوده‌ایم و امیدواریم این دوره از‌ نمایشگاه نیز پیش زمینه‌ای برای شرکت در سایر نمایشگاه‌های بین‌المللی خارج از کشور و از جمله IFTF هلند باشد.
همکاری، همراهی و حضور پر رنگ شرکت‌ها و تولیدکنندگان کشور در نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز در زمینه‌ی گلخانه سازی، باغبانی، گل و گیاه، نهاده‌ها و صنایع وابسته می‌تواند این نمایشگاه را به عنوان مرکزی برای تبادل و تعامل تجاری در منطقه و جهان معرفی نماید و هر ساله شاهد حضور هر چه بیشتر بازدیدکنندگانی از سایر کشورها باشیم.
با حضور خود در این رویداد، برگزارکنندگان را جهت دستیابی به یکی ازاهداف خود که برپایی بزرگترین نمایشـگاه بین المللی درزمینه باغبانی وصنایع وابسته در منطقه است را پشتیبانی فرمائید.
جهت حضور در نمایشگاه و دریافت فرم پیش ثبت نام و آگاهی از گروه های کالایی به وب سایت شرکت نمایشگاهی خزراوراسیا به آدرس www.khazareurasia.ir و یا سایت نمایشگاه مجازی و دائمی ایران سبز به آدرس www.irangreenexpo.com مراجعه نموده یا از طریق ایمیل irangreentradefair@gmail.com و khazareurasia@gmail.com ، شماره تلگرام09351092874 ، شماره واتساپ 09196973644 و تلفن 88741913-021، فکس 88760725-021 و اینستاگرام khazareurasia@ و irangreenexpo@ با ما در تماس باشید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

خزر اوراسیا، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

خزر اوراسیا
خزر اوراسیا
آگهی: برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران سبز در سال 1400
خزر اوراسیا