برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی سیافی

روکش یونیت نایلونی دندانپزشکی

روكش يونيت نايلوني دندانپزشكي

تقریبا می توان گفت که مهمترین وسیله در علم دندانپزشکی و روند درمان، یونیت می باشد. یونیت های دندانپزشکی به دلیل کارایی بسیار بالا و به دوش کشیدن طیف وسیعی از عملیات درمان؛ به نوعی موتور محرک کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی به حساب می آیند. یکی از قسمت های اصلی یونیت، صندلی دندانپزشکی است که جهت نشستن بیمار بر روی آن طراحی شده است. این صندلی از سه قسمت نشیمن گاه، پشتی و زیرسری تشکیل شده که با کلیدهایی بر روی تابلت یونیت قابل تنظیم می باشند.
اهمیت مراقبت و نگهداری اصولی از یونیت ها؛ به دلیل پرکاربرد بودن آنها و ارزش بالای مالی این وسیله امری واضح و ضروری است. به همین جهت، برای استریل نگه داشتن قسمت های مخلتف یونیت و همچنین سالم ماندن اجزای کلیدی دستگاه مربوطه؛ از روکش ها و کاورهای مختلف مخصوص به هر قسمت استفاده می شود
صندلی بیمار هم به دلیل اینکه دائما در حال تماس و اصطکاک با بدن بیمار است، همواره در معرض پارگی یا پوسیدگی قرار دارد. همینطور ترشحات عفونی (بزاق و خون آبه) حاصل از پروسه درمان نیز اثر ناگواری بر روی اجزای یونیت خصوصا صندلی بیمار بر جای می گذارد. روکش های یونیت “دکتروست” که در دو نوع نایلونی و الیافی تولید می شود، این مشکلات را حل کرده و به دلیل کیفیت بالای محصول، رضایت پزشکان را به همراه داشته است.
روکش یونیت الیافی “دکتروست” از بهترین نوع پارچه اسپان باند با گرماژ 38 در ابعاد 220*80 سانتی متر تولید می شود. نوع الیافی این محصول قابل استفاده در اتوکلاو است. روکش یونیت نایلونی دندانپزشکی نیز از بهترین مواد درجه یک نایلون و پلی اتیلن ساخته شده و در بسته بندی های 10 و 50 عددی قابل عرضه می باشد. طیف رنگی این محصول نیز در 5 رنگ سفید، صورتی، زرد، آبی فیروزه ای و کرم تولید می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی سیافی، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ ماه پیش به روز شده.

مهدی سیافی
مهدی سیافی
آگهی: روکش یونیت نایلونی دندانپزشکی
مهدی سیافی