برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ستاره عرش آریا

پی اچ متر قلمی مدل HI98115 هانا HANNA آمریکا

ستاره عرش آریا نماینده انحصاری هانا HANNA آمریکا در ایران
دستگاه HI98115 تستر pH می باشد که قابلیت های پیشرفته ای برای اندازه گیری در محلول های مغذی هیدروپونیک و صنایع دیگر را دارد. این دستگاه عملکرد بسیار ساده ای دارد که با استفاده از آن می توان تمامی موارد شامل خاموش و روشن کردن و کالیبراسیون آن را تنها با یک کلید انجام داد. HI98115 دارای الکترود pH قابل تعویض HI1271 می باشد که در صورت نیاز می توان به جای خرید یک دستگاه جدید تنها الکترود آن را جایگزین کرد. این دستگاه همراه با کیف قابل حمل و محلول های کالیبراسیون عرضه می شود.
جزئیات
تستر pH مخصوص مواد هیدروپونیک (HI98115) با بسیاری از ویژگی های پیشرفته ای که در تجهیزات گرانبهای پرتابل یافت می شوند، طراحی شده است. این ویژگی ها شامل کالیبراسیون یک یا دو نقطه ای اتوماتیک، شناخت اتوماتیک بافر، علامت های بافر کالیبره شده، شاخص پایداری، شاخص کمی باتری و خاموشی خودکار قابل انتخاب می باشد.
مشخصات دستگاه در یک نگاه:
اقتصادی:
دستگاه HI98115 با ویژگی های کامل خود در قیمتی عرضه می شود که تمامی افرادی که نیاز به اندازه گیری pH دارند، می توانند هزینه ی آن را تأمین کنند.
نمایشگر بزرگ:
LCD بزرگ این دستگاه مقادیر اندازه گیری شده، شاخص پایداری، شاخص کمی باتری و علامت های کالیبراسیون را نمایش می دهد.
الکترود pH قابل تعویض:
الکترود HI1271 که با ژل پر شده و همراه دستگاه ارائه می شود دارای 103 میلی متر طول است. قطر انتهایی این الکترود 8 میلی متر است. این الکترود باریک به آسانی در لوله های آزمایش، شیشه های کوچک دارو و هر ظرفی که ورودی کوچک دارد، وارد می شود.
کالیبراسیون اتوماتیک:
دستگاه HI98115 در یک یا دو نقطه به صورت اتوماتیک کالیبره می شود. بافر های کالیبراسیون به صورت خودکار شناسایی می شوند و پس از کالیبراسیون، مقادیر بافر های استفاده شده به عنوان یک علامت روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود.

hanna-instruments.blog.ir
hanna-iran.blog.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ستاره عرش آریا، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

ستاره عرش آریا
  • تهران، تهران - خیابان شریعتی - خیابان دوات- بین قنات و سنجابی - ساختمان بهاران - پلاک 253- واحد
  • 021 2279 9056
ستاره عرش آریا
آگهی: پی اچ متر قلمی مدل HI98115 هانا HANNA آمریکا
ستاره عرش آریا