برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رابین سبز آبان (رابین کو)

سپتیک تانک رابین کو

سپتيك تانك رابين كو

یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش های تصفیه فاضلاب های بهداشتی- انسانی و پساب های صنعتی در مخزن سپتیک تانک به روش بی هوازی انجام می شود. لذا در کلیه سیستم های تصفیه به عنوان واحد تصفیه بی هوازی و یا مخزن متعادلسازی فاضلاب ورودی به پکیج تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر راندمان تصفیه سپتیک حدود ۵۰ درصد است که عوامل مختلفی همچون مقدار فاضلاب ورودی و بار آلودگی فاضلاب بستگی دارد.
از سپتینک تانک جهت جداسازی مواد شناور از جمله چربی و روغن به عنوان چربیگیری و ته نشینی مواد جامد معلق استفاده می شود.
سپتیک تانک ها معمولا از جنس پلی اتیلن هستند ولی به صورت کامپوزیتی و بتنی نیز ساخته می شود. حداقل حجم مخازن سپتیک ۲ متر مکعب است که در انواع ظرفیت ها تا ۱۰۰ متر مکعب تولید و ساخته می شود.
سپتیک تانک، مخزنی است برای پیش تصفیه فاضلاب های بهداستی- انسانی در مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، هتل ها، کمپ ها، بین راهی و پساب های صنعتی در کارگاه ها، کارخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها، مواد شوینده، صنایع غذایی و ... بر اساس توصیه سازمان حفاظت محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد.
سپتیک تانک رابین کو به صورت آماده از جنس پیش ساخته بتنی در ظرفیت های 1 الی 11 متر مکعب به شکل استوانه عمودی به قطر 110 و 160 سانتی متر در ارتفاع 180 و بیشتر با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخته می شود.
در صورت نیاز به مشاوره و سفارش خرید سپتیک تانک با مهندسین آب و فاضلاب تهران در شرکت رابین سبز آبان (رابین کو) تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رابین سبز آبان (رابین کو)، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۱ ماه پیش به روز شده.

رابین سبز آبان (رابین کو)
رابین سبز آبان (رابین کو)
آگهی: سپتیک تانک رابین کو
رابین سبز آبان (رابین کو)