برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه استخر آبیکو

آبیکو نماینده فروش لوله و اتصالات upvc پیمتاش pimtas

آبيكو نماينده فروش لوله و اتصالات upvc پيمتاش pimtas

شرکت آبیکو به عنوان نماینده فروش لوله و اتصالات پیمتاش فعالیت میکند، لوله و اتصالات فشار قوی یو پی وی سی UPVC پیمتاش، بهترین جنس لوله و اتصالات مخصوص استخر و جکوزی است، شرکت پیمتاش ترکیه یکی از برندهای بین المللی موفق در صنایع تولید انواع لوله و اتصالات و شیرآلات پلیمری در دنیا است که محصولات و خدمات خود را در زمینه ی مواد ساختمانی پلاستیکی عرضه می نماید. از جمله محصولات ارائه شده توسط شرکت پیمتاش می توان به انواع لوله و اتصالات UPVC مورد استفاده در سیستم های لوله کشی و تصفیه خانه ی استخر و جکوزی و همچنین اتصالات و تجهیزات کاربردی در لوله کشی فاضلاب ها، اشاره نمود. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۵۶ کلید زد و تا به امروز با قدرت به فعالیت خود ادامه داده و از پیشگامان صنعت لوله و اتصالات پلاستیکی در سطح آسیا محسوب می گردد و برند پیمتاش در ایران بیش از هر جایگاه دیگری در حوزه لوله و اتصالات و شیرآلات فشار قوی UPVC مورد استفاده در استخر و جکوزی در ایران شناخته شده است.

محصولات نماینده پیمتاش Pimtas
شرکت پیمتاش ترکیه محصولات خود را با متریال های متفاوتی از جمله UPVC ، PVC ، PP (پلی پروپیلن) و HDPE (پلی اتیلن) تولید می نماید. که از جمله ی این محصولات میتوان به انواع لوله های آبرسانی ، انواع زانویی ها ، انواع سه راهی ها و چهارراه ها ، انواع تبدیل ها و گپ ها ، انواع بوشن ها ، انواع فلنچ ها و رینگ ها ، انواع درپوش ها ، انواع مغزی ها ، انواع شیرهای توپی ، پروانه ای ، یکطرفه و … ، انواع مهره ماسوره ، سایت گلس و بسیاری دیگر از لوله و اتصالات اشاره کرد. همچنین همانطور که گفته شد ، این شرکت در زمینه ی تولید دستگاه ها و تجهیزات استخر نیز جزو معتبرترین برندها در سطح آسیا می باشد. که از جمله محصولات تولید شده در این زمینه ، میتوان انواع پمپ های تصفیه استخری ، انواع نازل ها، انواع تجهیزات بهداشتی از جمله جاروهای برقی و … را نام برد. ناگفته نماند که تمام محصولات تولید شده توسط شرکت پیمتاش، دارای سایز بندی کامل بوده و هر آنچه که یک سیستم لوله کشی استخر و جکوزی و تصفیه خانه نیاز دارد را فراهم می سازند.

موارد کاربرد محصولات لوله و اتصالات و شیرآلات پیمتاش ترکیه pimtas

همانطور که گفته شد ، عمده کاربرد لوله و اتصالات پیمتاش و همینطور تجهیزات تولید شده توسط شرکت pimtas در سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب ، موتورخانه ها و تصفیه خانه های پارک های آبی ، استخرها و جکوزی ها و بطور کلی مجموعه های آبی می باشد. اما نا گفته نماند که این لوله و اتصالات ، علاوه بر مجموعه های آبی ، در تأسیسات و لوله کشی برج های مرتفع ، صنایع پتروشیمی ، ملزومات برقی ، کارخانجات شیمیایی ،استخرهای پرورش ماهی ، آکواریوم ها ، سیستم های آبیاری زمین های کشاورزی ، سیستم های لوله کشی آب شرب و بسیاری از صنایع دیگر نیز پرکاربرد هستند.

کیفیت لوله و اتصالات استخری پیمتاش
همانطور که بالاتر ذکر شد، از جمله مهم ترین و پرکاربردترین محصولات تولید شده توسط شرکت پیمتاش، لوله و اتصالات UPVC پیمتاش می باشد. لوله کشی استخر با استفاده از لوله و اتصالات UPVC، امروزه از پرکاربردترین نوع لوله کشی در سرتاسر جهان محسوب می گردد.
UPVC پودری سفید رنگ است که اولین بار در سال ۱۹۱۲ میلادی ، طی فرآیندهای مختلف شیمیایی در آزمایشگاه تولید شد. سنگ نمک و نفت ، مواد اولیه تولید متریال UPVC می باشند.
علت محبوبیت لوله و اتصالات یو پی وی سی نسبت به سایر متریال ها ، مزایای پرشمار این محصولات است. که از جمله ی آن ها میتوان به استحکام بالا ، مقاومت بالا در برابر رسوب گیری ، مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا ، مقاومت بالا در برابر اشتعال ، حمل و نقل و نصب آسان و سریع و مقرون به صرفه بودن این محصولات اشاره کرد.

تولید لوله های UPVC در ایران با برند وینو هیدروپول VINOHYDROPOOL

پس از شناخته شدن لوله و اتصالات UPVC پیمتاش توسط نمایندگی پیمتاش در ایران و واردات این محصولات، اینبار نوبت به تولید لوله های UPVC‌ رسید و ایران توانست لوله های یو پی وی سی را با کیفیت مشابه خارجی و با همان استاندارد ، تحت برند وینوهیدروپول تولید نماید. از آن پس تقریبا تمام مصرف کنندگان از لوله های UPVC داخلی استفاده کردند چرا که با توجه به کیفیت مشابه ، قیمت این لوله ها نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر بود. واردات محصولات لوله و اتصالات یو پی وی سی UPVC نیز از آن به بعد ، تنها محدود به اتصالات UPVC شد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه استخر آبیکو، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۷ ماه پیش به روز شده.

فروشگاه استخر آبیکو
فروشگاه استخر آبیکو
آگهی: آبیکو نماینده فروش لوله و اتصالات upvc پیمتاش pimtas
فروشگاه استخر آبیکو