برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
معدن کاوان

فروش پودرهای رنگی معدن کاوان

فروش پودرهاي رنگي معدن كاوان

شرکت معدن کاوان تولید کننده اخرا هرمز، شاهسون، ابوموسی، بندر عباس، محلات... و گل ماشی محلات و ابوموسی، دوده (اعلا،ممتاز و معمولی)، رنگ های سبز، آبی، شنجف(صورتی سیمانی) و زرد سیمانی در ابعاد میکرونیزه با بسته بندی کیسه ای می باشد.
یکی از گرانترین انواع محصولات پودر میکرونیزه، اکسید آهن است که در دو نوع اخرا و گل ماشی، به تولید شرکت های معتبری از جمله معدن کاوان می رسد، و در بازار به عنوان مواد رنگی و تزئینی به فروش می رسد.
نام تجاری اخرا برای نوعی از اکسید آهن است که به صورت هماتیت در طبیعت به فراوانی یافت می شود، و به رنگ قرمز تیره می باشد. از این محصول در ساخت انواع لوازم آرایشی، پودری و مرکبه استفاده می شود، که هرچه درجه دانه بندی آن ریز تر باشد قدرت پوشانندگی بالاتری را برخوردار می باشد. گل ماشی نیز یک نوع خاک آهنی است که در طبیعت به رنگ های زرد، قهوه ای، نارنجی و قرمز دیده می شود و از آن به عنوان پیگمنت های رنگی در صنایع دکوراتیو و مصالح ساختمانی مانند انواع کفپوش ها و سنگ های رنگی نما در درجه مش بالا استفاده می شود.
بهترین و مرغوب ترین خاک های معدنی رنگی جهان به صورت پودر و میکرونیزه در اندازه های متفاوت .خاک قرمز(هماتیت) جزیره هرمز، ابوموسی، بندرعباس و... خاک های رنگی مذکور از نوع درجه یک و بدون هیچگونه ناخالصی با اثر دهی و رنگ دهی بسیار بالا در کیسه های 30 کیلویی قابل عرضه می باشد. مناسب جهت صادرات- صنایع رنگ سازی - آجر - موزائیک - شیمیایی ضدزنگ است.
همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره ها و راه های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید :
پل های ارتباطی با شرکت معدن کاوان
تلفکس: 66085508-021
تلفن همراه: 7866004-0990
وبسایت: www.madankavan.com
ایمیل: info@madankavan.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

معدن کاوان، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

معدن کاوان
معدن کاوان
آگهی: فروش پودرهای رنگی معدن کاوان
معدن کاوان