برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نسیم طهماسبیان

کاغذ دیواری_ترکیب رنگ و کاغذ

كاغذ ديواري_تركيب رنگ و كاغذ

ترکیب رنگ و کاغذ دیواری
اگر از دکوراسیون منزلتان خسته شده‌اید و نیاز به تغییر دارید یکی از شیوه‌های رایج استفاده از رنگ و یا کاغذ دیواری و گاهی هم ترکیب این دو در کنار یکدیگر است. یک قانون نانوشته در ذهن همه ی ما وجود دارد که نمی توان ترکیب کاغذ دیواری و رنگ در طراحی دکوراسیون استفاده کرد. در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنیم هیچ قانونی وجود ندارد تا شما را از قرار دادن این دو در کنار هم منع کند! بلکه برعکس گاهی اوقات ترکیب این دو در کنار هم با توجه به تفاوت بافت و کیفیت آن‌ها یک طراحی منحصر به فرد خلق کرده که دکوراسیون منزلتان را متفاوت‌تر خواهد کرد.
استفاده‌ی کامل از کاغذ دیواری با طرح های ساده هم باعث ایجاد حس خستگی و کسالت در ذهن بیننده گردد. بنابراین در این شرایط، استفاده از ترکیب این دو در کنار یک دیگر می‌تواند به فضا رنگ و روح دیگری ببخشد.
و اینکه برای سقف‌های خانه و درهای آن معمولا از رنگ استفاده می‌کنیم. بنابراین نمی‌توان به طور کلی استفاده از رنگ را منع کرد. گاهی اوقات هم افراد خانه را رنگ کرده‌اند و بعد تصمیم می‌گیرند که از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزلشان استفاده کنند و بخشی از خانه را از بقیه جدا کنند.
قاب کردن کاغذ دیواری روی دیواری
اگر هزینه‌ی استفاده از کاغذ دیواری به نظر شما زیاد بوده و یا ابتدا خانه را رنگ کرده و سپس تصمیم گرفته‌اید که از کاغذ دیواری استفاده کنید، می‌توانید از این ایده کمک بگیرید. در این صورت استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با طرح شلوغ در کنار رنگ‌های روشن می‌تواند خانه را از حالت سادگی و خالی بودن خارج کند.
دقت داشته باشید نوع طرح و رنگی که شما در این سبک انتخاب می‌کنید، می‌تواند بر روی حس و حال فضا تاثیری مستقیم و بسیار مهم بگذارد و حتی نوع احساسات شما را تعیین کند. علاوه بر این می‌تواند میزان علاقه‌مندی‌ شما را نسبت به محیط افزایش و یا در برخی موارد کاهش دهد.
هماهنگ کردن کاغذ دیواری و رنگ
اگر تصمیم دارید که فقط یکی از دیوارها را کاغذ دیواری کنید، ابتدا کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید و سپس بر اساس آن رنگ آمیزی را آغاز کنید
بنابراین برای انتخاب کاغذ دیواری متناسب با سبک و رنگ شومینه و دیوارهای اطرافش حتما باید سبک و تیره-روشن و نیز سرد-گرمی رنگ ها را رعایت کنید. اگر هم شومینه خانه‌ی شما از دو نوع سنگ و شکل تشکیل شده برای اینکه کاغذ دیواری آن محیط را شلوغ نکند بالا و پایین شومینه را از کاغذ دیواری ساده و اطرافش را از طرح‌های عمودی استفاده کنید.
می توانیم در ست کردن و هماهنگ کردن کاغذ دیواری و رنگ برای اتاق نشیمن و یا پذیرایی به سراغ طرح‌های مبلمان منزل برویم. اگر پارچه‌ی مبلمان شما ساده است، بهتر است از طرح‌های شلوغ هماهنگ با پارچه‌ی رومبلی خود نیز استفاده کرده تا به خانه خود رنگ و روح دهید.
درپایان توصیه می‌گردد که اگر به دنبال یک کار باکیفیت برای دکوراسیون منزل خود هستید از کاغذ دیواری استفاده کنید. اما گاهی متراژ منزل کوچک بوده و یا فرد دوست ندارد که در طراحی دکوراسیون منزلش منحصراً از کاغذ دیواری استفاده کند، در این شرایط استفاده از رنگ، مخصوصاً رنگ‌های روشن و یا ترکیب رنگ و کاغذ دیواری توصیه می‌گردد


گروه تزیینات داخلی دکوتک در زمینه پخش کاغذ دیواری و فروش کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری ایرانی و کاغذ دیواری خارجی و کاغذ دیواری سه بعدی فعال می باشد و امکان ارسال این محصولات به سراسر ایران را دارد.کاغذ دیواری یکی از پر کابردترین محصولات دکوراسیون داخلی است که در همه زمینه ها و سبک های دکوراسیون داخلی ، چه دکوراسیون مدرن و چه دکوراسیون کلاسیک کاربرد فراوان دارد و قابل استفاده در تمام مکانهای اداری، تجاری و مسکونی می باشد.به دلیل تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری ، مورد توجه تمامی افراد قرار گرفته و برای هر سلیقه ای طرح و نقشی مناسب یافت می شود.کاغذ دیواری در انواع کاغذ دیواری کلاسیک ، کاغذ دیواری مدرن ، کاغذ دیواری اسپرت ، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری گل برجسته و ... در بازار وجود دارد و از پر فروش ترین محصولات دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نسیم طهماسبیان، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

نسیم طهماسبیان
نسیم طهماسبیان
آگهی: کاغذ دیواری_ترکیب رنگ و کاغذ
نسیم طهماسبیان