برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی عربی خوان

کابینت تهران AGT

كابينت تهران AGT

آشپزخانه بدون شک مهمترین فضا در خانه است. اینجا جایی است که شما غذاهای مورد علاقه خود را آماده می کنید، خانواده فداکار خود را سرگرم می کنید و نوشیدنی را با نزدیک ترین دوستان خود به اشتراک می گذارید. به این دلایل، طراحی فضایی بسیار مهم است که مد روز، شیک و منعکس کننده شخصیت شما باشد، در عین حال راحتی، عملکرد و پخت و پز را آسان کند. هنگام ساخت آشپزخانه رویایی خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید: طراحی کابینت، سخت افزار، سینک ظرفشویی آشپزخانه، رنگ های رنگ و کاشی های پشتی. اگر به دنبال ایده‌های طراحی آشپزخانه هستید، این گالری عکس از فضای داخلی خوش ساخت را مرور کنید - ترکیبی از آشپزخانه‌های مدرن، گرایش‌های طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل و ایده‌های جذاب کشور را به نمایش می‌گذارد.
چیدمان های زیبایی با الهام از گرایش های طراحی آشپزخانه در سال 2023 (مانند جزیره های دوتایی، صفحات سنگی و عناصر با کنتراست بالا) در کنار ارتقاهای مقرون به صرفه (مانند ایده های نابغه ذخیره سازی و دکوراسیون دیواری تازه) پیدا خواهید کرد. سایر پیشرفت‌های ساده‌ای که باید در نظر بگیرید: کابینت‌ها یا دیوارها را فوراً با رنگ‌های شیک تازه‌سازی کنید، جذابیت بصری را با یک پشتی پررنگ ایجاد کنید یا چراغ‌های مدرن را بالای جزیره آشپزخانه آویزان کنید. اگر با متراژ محدود کار می‌کنید، ما الهام‌بخش مورد تایید طراحان را برای فضاهای کوچک، از چیدمان‌های باز کاربردی گرفته تا آشپزخانه‌های گالری زیبا، گنجانده‌ایم.
چه به دنبال ارتقاء کوچکی باشید که تأثیر زیادی بگذارد یا به دنبال بازسازی کامل آشپزخانه باشید، مطمئناً ایده ای متناسب با سبک خود پیدا خواهید کرد. به علاوه، ما خرید سبک های مشابه را در حین پیمایش آسان کرده ایم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی عربی خوان، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ ماه پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

مهدی عربی خوان
مهدی عربی خوان
آگهی: کابینت تهران AGT
مهدی عربی خوان