برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کبیر پانل

فروش و نصب ساندویچ پانل، کبیر پانل

فروش و نصب ساندويچ پانل، كبير پانل

کبیر پانل اولین و بزرگترن تولید کننده ساندویچ پانل در ایران با دارا بودن ربع قرن سابقه درخشان در تولید و فروش ساندویچ پانل در کشور و همچنین دارای بیش از نیم قرن سابقه تولید و فروش انواع ورقه های فلزی فرمی و ساده از جمله گالوانیز، آهن، آلوزینگ و ...
این شرکت در نظر دارد با ارائه انواع خدمات از جمله در اجرا و نصب ساندویچ پانل نقش خود را در تمامی موارد مورد تخصص شرکت شمارا در انجام اجرا و نصب و خرید ساندویچ پانل یاری به عمل برساند.

پیش از این تعاریفی مختصر برای انواع کلی ساندویچ پانل ها به حضورتان اعلام میگردد:

ساندویج پانل سقفی
قبل از این که وارد یک بحث تخصصی در مورد ساندویچ پانل سقفی شویم ابتدا یک توضیح کلی و مختصر جهت آشنایی با این محصول داده میشود:
ساندویچ پانل سقفی یکی از آسان ترین و با این حال با ارزشترین انتخاب برای پوشش سقف است که جهت پایین آوردن وزن ساختمان و هزینه های آن و از سوی دیگر جهت بالا بردن استحکام آن و زیبایی بصری ساختمان، این روزها بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفته شده است.
این محصول یکی از بهترین دست آورد های صنعتی بشمار می آید که از نظر استحکام سفت و محکم بوده و نصب آن نیز آسان است و اجزای آن عبارت اند از لایه های بیرونی شامل کاغذ، فویل آلومینیومی، گالوانیزه ، آلوزینک و آلومینیوم و دورن آن شامل پشم سنگ، پشم شیشه ، پلی استایرن و در آخر که یکی از اصلی ترین و با کیفیت ترین ترکیب ها پلی اورتان را میتوان نامبرد که عایق آن به نسبت بیشتر از دیگر ترکیبات است.
ساندویچ پانل سقفی چیست ؟
عموماً ماهیت تمامی ساندویچ پانل ها باهم مشابه هست ولی دور از ذهن نباشد که این نوع ساندویچ پانل مخصوص استفاده در پوشش سقفی سازه ها استفاده میشود.
همانطور که در پیش گفته شد ساندویچ پانل ها از سه لایه تشکیل شده اند که لایه های رویه و زیری عموماً از فلز تشکیل میشوند تا استحام و مقاومت پوشش سقف را فراهم کنند ولی لایه میانی عمدتاً وضیفه عایق بودن را ایفا میکند چنانچه در سرما و رطوبت زمستان و یا در گرمای تابستان وحتی در مکان های پر سروصدا این لایه وارد عمل شده به طوریکه تا حد امکان فضای داخلی را ایزوله کرده و مانع حدر رفت انرژی یا آمدوشد هزینه میشود.

ساندویچ پانل دیواری :
ساندویچ پانل سقفی یکی از زیر مجموعه کلی ساندویچ پانل ها است به طوری که در از این نوع ساندویچ پانل در پوششهای دیواری استفاده میشود و در طرح های منحصر بفرد نیز وجود دارد که با توجه به سلیقه های متفاوت تولید میشود .
همانند سایر ساندویچ پانل ها ساندویچ پانل دیواری هم از سه لایه‌ی فوم و ورق های فلزی تشکیل میشود که لایه های فلزی نقش اساسی در استکام ساندویچ پانل دارند.
حال اگر این ورقه های فلزی از جنس آلوزینک یاآلومینیوم باشند مقاومت آنها در برابر زنگ خوردگی بیشتر میشود که از این نوع ورق ها در محل هایی که دارای رطوبت بالا و آب و هوای شرجی استفاده میشود.

کبیر پانل

فروش و نصب انواع ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری

محصولات شرکت:
1  ساندویچ پانل پلی یورتان
2  ساندویچ پانل پلی استایرن
3  ساندویچ پانل پشم سنگ

مشخصات فنی ساندویچ پانلها:
 ساندویچ پانل پلی یورتان و پلی استایرن
ضخامت های تولیدی: ( 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 15 ، 20) سانتیمتر
ساندویچ پانل سقفی: 3 گام ، 5 گام ، 6 گام
ساندویچ پانل دیواری: دورو صاف ، سینوسی ، کلاسیک
جنس ورق ها ( گالوانیزه – آلومینیوم)
ضخامت ورقهای مورد استفاده 5/0 میلیمتر گالوانیزه و 7/0 میلیمتر آلمینیومی
رنگهای موجود ( دلخواه مشتری)
دانسیته 40 برای پلی یورتان
دانسیته 15 برای پلی استایرن

ویژگیهای منحصر بفرد شرکت:
مشاوره رایگان در امر خرید و اجرا جهت کاهش در هزینه تمام شده
طراحی رایگان
ارائه طرحهای اروپائی منحصر بفرد
تماس با ما :
تلفن دفتر : 32901173-041
 کارشناس فروش : 09144221592
 کارشناس فروش : 09141035997
فکس : 4132872419
پست الکترونیکی : kabirpanel41@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کبیر پانل، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

کبیر پانل
کبیر پانل
آگهی: فروش و نصب ساندویچ پانل، کبیر پانل
کبیر پانل