برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فورجینگ آفتاب تابان کنزا

فروش ،آموزش و قیمت دستگاه جوش فورجینگ سر به سر میلگرد

فروش ،آموزش و قيمت دستگاه جوش فورجينگ سر به سر ميلگرد

جوش سر به سر میلگرد ، فورجینگ میلگرد ، دستگاه جوش سر به سر میلگرد|جوش آرماتور | قیمت دستگاه فورجینگ میلگرد| فروش دستگاههای جوش سر به سر میلگرد | |اتصال سر به سر میلگرد|آیین نامه جوشکاری میلگرد،دستگاه فورجینگ میلگرد ژاپنی و آلمانی و خرید و فروش دستگاه فورجینگ دست دوم
اعطاء نمایندگی استانی دستگاه جوش سربه سر میلگرد KENZA WELD به شرکتها و اشخاص
دستگاه جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد:
تکنولوژی جوش فورجینگ سربه سر میلگرد ها روشی مطمئن و سریع جهت اتصال میلگردها در سازه های بتنی پروژه های صنعتی و عمرانی می باشد.
مقاوم سازی در برابر زلزله , کاهش مصرف میلگرد , کاهش تراکم میلگردها و یکپارچگی بتن از مزایای این روش با کاربری آسان در تمامی اجرای سازه بتنی اعم از فونداسیون ، دیوار ، ستون ، تیر و… می باشد.
عدم نیاز به برق سه فاز , سهولت اجرا , سرعت اجرایی بالا , قابلیت کار در کلیه حالتها و قابل حمل و نقل بودن دستگاه از مزایای این روش می باشد.
کاربرد این روش در اتصال میلگردهای فوندانسیون , میلگردهای ستونها , میلگردهای بولت ها , میلگردهای شمع ها , میلگردهای دیوارها , میلگردهای شکسته , میلگردهای ضایعاتی می باشد.
مزایای دستگاه جوش فورجینگ کنزا:
*تعمیر و نگهداری زیر نظرمتخصصین آموزش دیده
* لوازم مصرفی ارزان قیمت با طول عمر بالا
*خدمات 24 ساعته در سرتا سر کشور
*دارای یک سال گارانتی تعویض
*دارای ده سال خدمات پس از فروش
*آموزش رایگان

***هشدار***
خرید ،فروش واستفاده از دستگاههای Distorting The Labelو جمع آوری شده از تجهیزات موجود در بازارهای داخلی و خارجی (چین ،تایوان و...) که تخصصا جهت عملیات فورجینگ سر به سر میلگرد ها طراحی و ساخته نشده اند (که متاسفانه رو به افزایش هستند) ، می تواند باعث بروز صدمات جبران ناپذیر و خسارات جانی و مالی عظیمی برای بهره برداران وسازندگان ابنیه شود. میلگرد های فورج شده با تجهیزات جوشکاری سر به سر آرماتور نا کارامد که توسط افراد سودجو که تخصص و تجربه ای از این علم و شاخه مهندسی ندارند، کاملا غیر استاندارد بوده و استفاده از این دست تجهیزات مسولیتی سنگین ، بر عهده مجریان و استفاده کنندگان آن خواهد گذاشت.
جهت کسب اطلاعات جامع تر
به سایت به آدرس: www.kenza-weld.com مراجعه یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
02144066635 یا 02144954034 یا 09122187461

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فورجینگ آفتاب تابان کنزا، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ ساعت پیش به روز شده.

شرکت فورجینگ آفتاب تابان کنزا
شرکت فورجینگ آفتاب تابان کنزا
آگهی: فروش ،آموزش و قیمت دستگاه جوش فورجینگ سر به سر میلگرد
شرکت فورجینگ آفتاب تابان کنزا