برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Mr.Bank

دوره زبان سوئدی در سوئد برای همه رشته ها

دوره زبان سوئدي در سوئد براي همه رشته ها

**پذیرش خود را توسط مدیریت شرکت سروتونین شاغل در خود دانشگاه و استاد دانشگاه در سوئد دریافت نمایید. اخذ پذیرش در تمامی مقاطع+ ویزای کار

**تحصیل در سوئد یک سرمایه گزاری ارزشمند است. ما به شما کمک می کنیم تا راه گرفتن اقامت دائم یکی از بهترین کشور های اروپایی را از طریق تحصیل و سپس گرفتن کار به انجا برسانید.

++++اعزام دانشجو به سوئد بدون واسطه توسط شرکت Serotonin ، با سابقه ترین شرکت اعزام دانشجو به سوئد (ثبت شده در سوئد ) ++++

نماینده رسمی 5 دانشگاه معتبر سوئد و دارای کادر استاد دانشگاه، مقیم سوئد، تحصیل کرده و شاغل در سوئد

شرکت سروتونین اولین شرکتی است که با برقراری همکاری با دانشگاه های سوئد موفق به اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی دوره های زبان سوئدی در سوئد شده و اینک دوره جدیدی را با همکاری یکی از دانشگاه های معتبر سوئد آغاز کرده است. ویژگی مهم این دوره برگزاری آن در دانشگاه و نه موسسه میباشد که مزیت های بسیار حائز اهمیتی از جمله داشتن اجازه کار ، همچنین گرفتن پرسنال نامبر سوئدی و همینطور شانس بالاتر ویزا را همراه خواهد داشت.

شرایط مختصر این دوره:
طول دوره: 1 سال و 1 ماه
هزینه دوره: 43500 کرون سوئد برای هر ترم (در مجموع 87000 کرون)
شروع دوره: 2بار در سال (ژانویه و آگوست)
شرایط اخذ پذیرش: داشتن مدرک معادل پیش دانشگاهی ایران + آیلس آکادمیک 5 یا معادل آن


همچنین شرکت سروتونین تنها موسسه ای است که امکان اخذ پذیرش و خصوصا ویزای تحصیلی دوره رایگان زبان سوئدی را فراهم نموده است.
شرایط مخصر دوره رایگان زبان سوئدی:
طول دوره: 1سال
شروع دوره: 2بار در سال (ژانویه و آگوست)
هزینه: کاملا رایگان
شرایط اخذ پذیرش: داشتن مدرک آیلس آکادمیک 6.5 یا معادل آن (لیسانس زبان انگلیسی یا تحصیل به زبان انگلیسی) و همچنین داشتن مدرک بیسیک زبان سوئدی که نحوه گذراندن دوره و اخذ آن توسط موسسه سروتونین میسر خواهد بود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Mr.Bank، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ روز پیش به روز شده.

Mr.Bank
Mr.Bank
آگهی: دوره زبان سوئدی در سوئد برای همه رشته ها
Mr.Bank