برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه تلفن اسکویی (اصغر اسکویی)

سانترال و مرکز تلفن نک NEC .:. ساخت ژاپن

سانترال و مركز تلفن نك NEC  .:. ساخت ژاپن

دستگاه سانترال NEC SL2100 :

دستگاه سانترال SL2100 نک ، NEC ، ان ای سی یک دستگاه هوشمند هایبریدی میباشد که مقرون به صرفه برای شرکتهای کوچک و متوسطی است که میخواهند از حالت رسانه های قدیمی و شبکه ای (جدید) باهم استفاده کنند.
این دستگاه ویژگی های پیشرفته ای دارد و ظرفیت آن با 3 خط شهری و 8 داخلی با قابلیت افزایش تا 12 خط شهری و 32 داخلی در یک کابین شروع میشود و البته چنان که بخواهیم از داخلی های IP هم استفاده کنیم تا 64 شهری سیپ ترانک یا Tel30 تلسی به همراه 112 داخلی IP در یک مرکز میتوانیم داشته باشیم.
این دستگاه قابلیت افزایش ظرفیت خطوط شهری و داخلی آنالوگ ، هایبرید و دیجیتال را توسط دو کابین دیگر داراست بدین گونه که میتوان ظرفیت خطوط شهری سیمی یا سنتی را تا 36 و خطوط داخلی آنالوگ ، هایبرید و دیجیتال خود را تا 96 افزایش داد.
همچنین این دستگاه یک سیستم ارتباطات یکپارچه با ویژگی های فراوان شبکه ای است برای مثال داخلی روی موبایل ، ضبط مکالمات ، صندوق صوتی ، چت ، انواع گزارشگیری ها و اتصال با انواع نرم افزارهای موجود crm و ... را برای کارآمد بودن و رضایت مشتری تهیه کرده است.
.
.
• کلیه محصولات این فروشگاه با 18 ماه گارانتی فوکا آروند ارائه میگردند تا مصرف کنندگان عزیز در کمال آرامش و با خیال راحت از کیفیت و خدمات به خرید خود بپردازند.
.
.
فروشگاه تلفن اسکویی . ( اصغر اسکویی )
تلفن: 33944112
فکس: 33924092
آدرس : تهران - برای مشاهده آدرس به قسمت " ارتباط با ما " در وب سایت مراجعه فرمایید.
ایمیل: sales@oskueistore.com
وب سایت: www.Netbama.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه تلفن اسکویی (اصغر اسکویی)، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

فروشگاه تلفن اسکویی (اصغر اسکویی)
فروشگاه تلفن اسکویی (اصغر اسکویی)
آگهی: سانترال و مرکز تلفن نک NEC .:. ساخت ژاپن
فروشگاه تلفن اسکویی (اصغر اسکویی)