برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه تجاری وال(بازرگانی آزاد پلاست)

فوم شانه تخم مرغی آکوستیک صدا

فوم شانه تخم مرغي آكوستيك صدا

عایق صدا همان چیزی است که با استفاده از آن می توان حجم اصوات را کاهش داد و فضای آرامی را فراهم نمود. پنل های عایق صوتی به راحتی در بازار یافت می شوند و نقش سازنده ای برای کاهش حجم بازخورد صداها و پژواک های محیط برای خریداران ایجاد می کنند. این صنعت رو به گسترش، منافع زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

فوم شانه تخم مرغی

به یمن و پیشرفت تکنلولوژی از فناوری های به کار گرفته شده ی نوین و امروزی در پنل های اکوستیک استفاده از فوم شانه تخم مرغی می باشد. این فوم از نظر ظاهری و شکلی همچون شانه های تخم مرغ دارد که به جذب صدای بهتر کمک می کند. طراحی خاص فوم شانه تخم مرغی سبب شده است تا این محصول به عنوان روکار روی سطوح دیواره ها در پنل های عایق صوتی استفاده شود و نگرانی بابت ظاهر این فوم در اتاق اکوستیک وجود نداشته باشد. در اغلب موارد رنگ فوم شانه تخم مرغی سیاه و خاکستری است و فضای تاریکی را هنگام استفاده ی عایق روکار ایجاد می کند.

جنس فوم شانه تخم مرغی

جنس عایق صوتی فوم شانه تخم مرغی از پلی یورتان یا پولی اورتان می باشد که از جدید ترین مواد کشف شده در صنعت پلیمر و ایزومرها بوده و در صنایعی همچون تولید فوم نرم و سخت به کار گرفته می شود. استفاده از فوم پلی یورتان در تهیه ی فوم شانه تخم مرغی موجب شده تا این محصول به یکی از کاربردی ترین عایق های صوتی امروزی در دنیا تبدیل شود.

فوم های شانه تخم مرغی در سایزها و اندازه های مختلف تهیه شده و با چگالی (دانسیته ی) مشخص می توانند به عنوان جاذب صدا در مکان های مختلف کاربرد داشته باشند. – دانسیته که با واحد کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود عبارتست از مقدار جرم موجود در واحد حجم ماده– در واقع می توان فوم شانه تخم مرغی را یک عایق اکوستیک طرحدار بر شمرد که به عنوان تجهیزات عایق استودیو شناخته می شود.

کاربرد فوم شانه تخم مرغی

امروزه فوم شانه تخم مرغی به عنوان یکی از موثرترین و ارزان ترین روش های آکوستیک در دنیا کاربرد دارد. و به همین علت در ساخت اکثر استودیوهای خانگی و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. استودیو از مهمترین مکان های کاربرد فوم شانه تخم مرغی می باشد که در بازار به عنوان تجهیزات آکوستیک کردن استودیو شناخته می شود. استفاده از فوم ها در خودرو، سالن های سخنرانی و کنفرانس، تئاتر و حتی ضبط ویدیو نیز رایج است و در برخی از منازل مسکونی نیز برای حذف آلودگی های صوتی ناشی از صدای بوق ماشین ها، ازدحام افراد و …


دفتذ مرکزی :
مشهد ابوطالب 1 خیاطی 1 قطعه سوم چپ بارزگانی آزاد پلاست
37123123
09151036384

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه تجاری وال(بازرگانی آزاد پلاست)، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

گروه تجاری وال(بازرگانی آزاد پلاست)
گروه تجاری وال(بازرگانی آزاد پلاست)
آگهی: فوم شانه تخم مرغی آکوستیک صدا
گروه تجاری وال(بازرگانی آزاد پلاست)