برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پیشرو برش

خدمات خم و برش ورق

خدمات خم و برش ورق


برش ورق به ضخامت 15mm

خم با قدرت 160 تن

به طول 6و3 متر

ساخت سازه های فلزی


خمکاری فلزات به روش کنترل عددی با کامپیوتر یا همان سی ان سی cnc، یک فرآیند ساخت محسوب می‌شود که این فرآیند با دستگاه‌های پرس برک cnc انجام می‌شود. این دستگاه‌ها عملیات خمکاری را به ضخامت تنها چند میلی‌متر تا قطعاتی به طول ۱۰ها متر بر روی ورق های فلزی انجام می‌دهند. دستگاه پرس برک سی ان سی به دو صورت می‌باشد که با اصطلاح داون فرمینگ و آپ فرمینگ شناخته می‌شوند. ورق فلزی حاصل از هر دوی این روش‌ها یکسان بوده و در هیچکدام از روش‌ها، از نظر طرح و نوع قطعه‌ای که کار می‌شود، محدودیتی وجود ندارد.
خمکاری ورق با دستگاه خم NC و CNC

خمکاری یکی از روش های فرم دهی انواع ورق های فلزی و غیر فلزی جهت ایجاد خم در قطعات مختلف می باشد. یکی از مزایای خمCNC افزایش دقت در محل خمکاری و کاهش خطاهای نصب و مونتاژ قطعات می باشد. همچنین در اکثر مواقع مشکل اساسی برگشت فنری را نیز می توان با خمکاری با دستگاه های پیشرفته برطرف نمود. جدول زیر مقدار ابعاد خمکاری دستگاه ما را نشان می دهد.

ابعاد و متریال مختلف جهت خمکاری ورق با دستگاه خم NC:



عملیات خم‌کاری ان سی روی ورق های فلزی را می توان با ابعاد و انداز های مختلف انجام داد بطوری که ضخامت از چند میلی‌متر تا قطعاتی به طول 6 و3 متر را شامل شده و دارای دقت بسیار بالایی می باشد. اگر به اطراف خود بنگریم خواهیم دید که اکثر وسایلی که روزانه با آن سروکار داریم و مشاهده می کنیم قطعا دارای خمکاری و یا برش های دقیقی هستند که با استفاده از همین دستگاه های لیزر و پانچ و دستگاه خم فلزات و ورق صورت گرفته اند. در خمکاری ورق های فلزی در صورت داشتن دانش فنی می توان عملیات خمکاری را با هر ابعاد و اندازه و یا ضخامت ورق خم نمود. لذا ما با تکیه بر سال ها دانش و تجربه، خدمات مختلفی را در زمینه فرایند خمکاری را به مشتریان مختلف ارایه خواهیم نمود. در کل فرآیند خمکاری فلزات و ورق ها به ابعاد قطعه کار و ضخامت و زاویه خم و مکان خم در خمکاری بستگی دارد.



پیشرو برش با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در زمینه مهندسی مکانیک، ارائه دهنده خدمات خمکاری ورق های فلزی، برش لیزر cnc و پانچ cnc با استفاده از تجهیزات حرفه ای CNCو,NC می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت خدمات خمکاری ورق با ما تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پیشرو برش، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

پیشرو برش
پیشرو برش
آگهی: خدمات خم و برش ورق
پیشرو برش