برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
برنا صنعت یگانه

المنت تسمه ایی

المنت تسمه ايي

المنت ها دستگاه هایی هستند که برای گرما از آن ها استفاده می شود.درباره المنت ها در این مطلب بحث خواهیم کرد و شما کاربر گرامی را با انواع المنت ها و نوع عملکرد المنت ها و دیگر خصوصیات،اشنا خواهیم کرد. به دلیل شکل ظاهری که دارد المنت تسمه ای نام گذاری شده است. المنت های تسمه ای که کمربندی نیز نامیده می شوند با روکشی از استیل و گالوانیزه در انواع مختلفی موجود است.
انواع المنت تسمه ای

1/ ساده (بدون پیچ و مهره)
2/ ساده (با پیچ و مهره )
ضخامت این دستگاه 2 الی 5 میلی متر است و از این اعداد جلوتر نیز نخواهد رفت.
روکش این المنت از استیل و گالوانیزه و همچنین عایق الکتریکی که از جنس میکا است،ساخته شده است.این نوع المنت ها به اشکال مختلفی مانند تخت_حلقه ای_اشکال هندسی تولید می شوند.در ابعاد کوچک و حجم دار به صورت ساده سیم دار و فیش دار تولید می شود.

کاربرد درتجهیزات تست
کاربرد المنت تجهیزات آزمایشگاهی
استفاده از المنت نواری درماشین آلات بسته بندی
ماشین آلات فرآیند مواد غذایی
ماشین آلات کفاشی
گرمایش مخزنهای مواد جامد و مایع

المنت تسمه ای چیست

بیشتر در دستگاه های تزریق پلاستیک کاربرد دارند یا به عبارتی می توان گفت مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک صنایع پلاستیک صنایع ذوب و غیره کاربرد دارد.
که به صورت استوانه،قابلیت نصب بر روی سیلندرها لوله ها و مخازن را دارد. المنت ها بصورت حلقه ای در ابعاد 25*25 تا 100*50 میلی متر در دو نوع مختلف سیم دار و بصورت واترپروف موجود است.

دارای روکشی از استیل و در صورت واترپروف به صورت برنجی است به دلیل تبادل های گرمایی متصل به هر دستگاه،باعث گرم شدن نازل کاری دستگاه می شود. کاربرد المنت های سرنازل در صنعت قالب گیری پلاستیک است که مشابه به دستگاه های تزریق پلاستیک می باشد. بصورت قابدار سیم دار و ترمینالی ساخته می شود. ازدیگر کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1/ تجهیزات تست
2/تجهیزات آزمایشگاهی
3/ماشین آلات دسته بندی
4/گرمایش مخزن های مواد جامد و مایع …
5/ ماشین آلات فرایند مواد غذایی

سفارش ساخت المنت میکایی

سفارش ساخت المنت میکایی : گروه صنعتی ترموتک با 14 سال سابقه درخشان درزمینه تولید و عرضه انواع المنتهای صنعتی مفتخر است باکادری مجرب المنت های مورد نیاز صنایع مختلف و شرکتها رابا ابعاد و خصوصیات مورد نیاز و دلخواه تولید و عرضه نماید. سایز و وات المنت بر اساس سفارش مشتری تعیین میگردد و از 20 میلی متر به بالا میباشد ، همچنین المنت تسمه ای که قطر بالاتر آنها بیشتر از ۵۰۰ میلیمتر میباشند به صورت چند تکه ساخته میشوند و ماکزیمم وات ۳٫۵ وات بر سانتیمتر مربع است. این نوع هیترها از سیم کرم نیکل و میکا طراحی و ساخته میگردند، که معمولابا ورق مخصوص المنت و یا استیل روکش شده اند. و معمولا بابرق ۲۲۰ ولت تغذیه میشوند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

برنا صنعت یگانه، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

برنا صنعت یگانه
برنا صنعت یگانه
آگهی: المنت تسمه ایی
برنا صنعت یگانه