برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
برق ایران

فروش انواع ups

فروش  انواع ups

فروش ویژه انواع ups



آیا وسایل و تجهیزات برقی شما در اثر قطع برق ناگهانی دچار شک می شود ؟آیا در محل کار به خاطر قطع برق اطلاعات شما حذف یا دچار مشکل می شود ؟
برای رفع این مشکل چاره ای وجود دارد. بااستفاده از ups این مشکل قابل حل است.
درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه UPS شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید
شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید.
یوپی‌اس یا منبع تغذیه بدون وقفه به انگلیسی Uninterruptible power supplyیا UPS وسیله‌ای است که در کنار یک رایانه (یا مصرف کننده برقی دیگر) نصب می‌شود و هنگام قطع یا تغییرات شدید ولتاژ ورودی، امکان ادامه کار در حالت نرمال را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.
UPSهای کوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند. هنگام قطع برق یا افت ولتاژ زمانی که ولتاژ از یک مقدار کمتر شود UPS به طور اتوماتیک منبع تغذیه رایانه را از برق شهر به باتری موجود درون خود تغییر می‌دهد این کار در مدت زمانی حدود یک یا ۲ میلی ثانیه انجام می‌پذیرد و در نتیجه رایانه متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.
UPS مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply به معنی منبع تغذیه بدون وفقه است.
قابلیت های UPS
 یکی از مهمترین کارایی های یو پی اس UPS زمانی است که به هر دلیلی برق شهر قطع شود در این صورت دستگاه بدون وقفه وارد مدار شده و برق مصرفی را تامین نموده به گونه ای که دستگاه مورد نظرخاموش یا Reset نگردد.
 دستگاه UPS دارای فیلترهای الکتریکی و الکترونیکی می باشد که باعث حذف نویزها و نوسانات برق شهر شده و مصرف کننده ها را در مقابل رعد و برق و ولتاژ بالا محافظت می نماید و برقی یکنواخت با شکل موج ثابت به مصرف کننده ارسال می دارد.
 دارای تثبیت کننده ولتاژ (AVR (Automatic Voltage Regulator می باشد بصورتی که اگر مقدار ولتاژ ورودی (برق شهر) تغییر نماید در خروجی دستگاه همیشه ولتاژ 220 ولت را خواهیم داشت.
 UPSها نویزها و نوسانات خط تلفن و مودم را نیز اصلاح می کنند.
موارد استفاده
دستگاه UPS تقریبا" در همه جا مورد نیاز می باشند چه در منازلی که دارای یک عدد کامپیوتر باشد و یا در شرکتها و ادارات بزرگ که چندین کامپیوتر , پرینتر, فکس, اسکنر , تلفن سانترال , سیستم های حفاظتی یا در مراکز تحقیقاتی , آزمایشگاهی و پزشکی و ..... می باشد. چرا که درزمان نبود برق شهر بتوان از این سیستم ها استفاده نمود و در زمان وصل برق شهر بتوان از آسیبهای جدی به سیستم ها جلوگیری نمود.
توان مصرفی یو پی اس کامپوترها
توان مصرفی کامپوترها در حدود 50 تا 200 وات بسته به بزرگی و نوع آن متفاوت است ولی معمولا استفاده از یک یو پی اس1000 تا 2000 ولت آمپر برای تامین انرژی برای 4 ساعت کار کافی است. البته در عمل این مقدار کاملا بستگی به تعدادکامپوتر و جریانی که رایانه میکشد بستگی دارد. بطور معمول یک یو پی اس 2000 وات برای 2 و نهایتا 3 رایانه کافی است.
یو پی اس برای کامپیوتر

رنج و توان دستگاه ها
یو پی اس UPSها دارای توانهای مختلفی می باشند که نسبت به میزان توان بار مصرفی , محاسبه و طراحی می گردد که معمولا" توان این دستگاه با واحد ولت آمپر VAنشان داده می شود. که رنجهای متداول بازار به این صورت می باشد : 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 3KVA، 5KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA
نصب دستگاه UPS
نصب UPS ها در رنجهای توان پایین با توجه به دفترچه راهنما Manual توسط مصرف کننده میسر می باشد ولی جهت نصب دستگاههای با توان بالا و با باتری خارجی Externalحتما باید توسط متخصصین این امر صورت گیرد.

پارامترهای اصلی جهت خرید دستگاه یوپی اس
(Total Harmonic Distortion) THD
وجود بارهایی که از منابع تغذیه سوئیچینگ استفاده می¬کنند، به دلیل ایجاد هارمونیک در شبکه، باعث داغ شدن سیم¬ های نول و به تبعه آن باعث بروز گرما در سیستم برق می¬شوند. بنابراین برای مکان¬هایی که تعداد دستگاه ¬های کامپیوتری زیادی دارند، توصیه می¬شود از یو پی اس باTHD جریان ورودی پایین مثلا 10% استفاده شود.
Switch Time
به فاصله زمانی بین سوئیچ از برق شهر به باتری و بالعکس گفته می¬شود. هر چه این زمان بیشتر باشد احتمال Restart شدن کامپیوتر در لحظه سوئیچ بیشتر خواهد بود. دستگاه¬ هایی که زمان سوئیچ آنها حدود صفر است به دستگاه ¬های On-Line معروف هستند.
Backup Time
زمان مورد نیاز برای وضعیتی است که برق شهر قطع شده و لازم است برای تغذیه بار مصرفی از شارژ باتری استفاده

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

برق ایران، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

برق ایران
  • تهران، تهران-لاله زار-کوچه بوشهری-مجتمع تجاری تهران الکتریک-طبقه سوم -شماره 410
  • 021 3399 9172
برق ایران
آگهی: فروش انواع ups
برق ایران