برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تجهیزات اندازه گیری بهروز

عیب یاب کابل برق و لوله کهویی مدل KEHUI T-200

عيب ياب كابل برق و لوله كهويي مدل  KEHUI T-200

عیب یاب کابل برق و لوله کهویی مدل KEHUI T-200:


دستگاه عیب یاب کابل برق و لوله کهویی KEHUI T-200 شامل یک ترنسمیتر و و یک دریافت کننده میباشد که میتواند ردیابی مکان و عمق کابل های زیر زمینی و لوله های فنری انجام دهد. بعلاوه اینکه این دستگاه میتواند برای تشخیص یک کابل از میان یک دسته استفاده گردد.
تشخیص دهنده کابل و لوله T-200 دارای سه حالت خروجی (اتصال مستقیم ، اتصال کلمپی وتشعشعی) و 6 فرکانس قابل انتخاب است.از جمله دیگر قابلیت های این دستگاه میتوان به نشانه ای چپ / راست برای ردیابی مسیر کابل، نشانگر درست / اشتباه که فن آوری انحصاری برای اجتناب ازسردرگمی ناشی از مجاورت و عبور کابل ها از روی یکدیگر است ، توانایی بالا ضد تداخل و تشخیص عمق فعلی اشار کرد.





مشخصات فنی :

●دارای فرکانس خروجی فرکانس ردیابی لولهHz500 ، 1kHz، 8kHz، 33kHz، 66kHz، 93kHz
● ولتاژ خروجی : حداکثر 200V
● تطبیق امپدانس
●کاملا اتوماتیک
● محافظت شده در برابر اضافه بار

●نمایشگر LCD
●باتری قابل تعویض داخلی



توضیحات بیشتر :


با دستگاه عیب یاب می توان محل و همچنین ردیابی ارتباطات فلزی در زیر زمین مانند هرگونه کابل با هسته فلزی و همچنین لوله های فلزی استفاده کرد. این دستگاه با نام های مختلف در بازار شناخته می شوند از قبیل : تستر کابل دیجیتال ، خطا یاب دستی ، دستگاه عیب یاب کابل های زیر زمینی ، فالت دتکتور پرتابل و ... .جهت سفارش آنلاین و خرید اینترنتی انواع تزعیب یاب های کابل ، بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی آنلاین بهروز مراجعه کنید.شرکت بهروز تامین کننده و نماینده رسمی برند های مارمونیکس ، کیوریتسو ، هیوکی ، مستک ، لوترون و... در ایران می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تجهیزات اندازه گیری بهروز، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

تجهیزات اندازه گیری بهروز
تجهیزات اندازه گیری بهروز
آگهی: عیب یاب کابل برق و لوله کهویی مدل KEHUI T-200
تجهیزات اندازه گیری بهروز