برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
mtroyal

فروش سوربیتول مایع

فروش سوربيتول مايع

فروش سوربیتول مایع با بهترین قیمت و توان تامین ماهیانه 800 تن

سوربیتول یک الکل پلی هیدریک می باشد و در طبیعت به طور گسترده ای توزیع شده است غنی ترین منبع سوربیتول دانه های سماق کوهی (Rowan or maintain Ash berry) می باشد . اما فراورده طبیعی و دست نخورده آن از نظر تجارتی ارزشی ندارد .این ماده هم اکنون توسط احیاء شیمیایی گلوکز (دکستروز ) تهیه می شود . سوربیتول بر خلاف ساخارین وسیکلاماتها ماده با ارزشی در ساخت شکلاتهای دیابتی و شیرینهای دیابتی می باشد مقدار شیرینی این ماده به حجم استفاده شده از آن بستگی دارد واز این حیث ؛ این ماده تقریباً مشابه گلوکز است . سوربیتول در شکل تجارتی به فرم کریستال و شربت بوده و فرم کریستالی آن برای ساخت شکلات استفاده می شود . سوربیتول یک الکل جاذب الرطوبه است و درجه شیرینی آن تقریباً نصف درجه شیرینی ساکارز می باشد این ماده به عنوان یک شیرین کننده یرای غذاهای افراد دیابتی و غذاهای کنسروشده و همچنین به عنوان یک نرم کننده و ماده ای که رطوبت را به خود جذب می کند در کنسرو شده و همچنین به عوان یک نرم کننده و ماده ای که رطوبت را به خود جذب می کند در کنسروها استفاده می شود به طوریکه این ماده به شکل شربتی با غلظت ۷۰% به مقدار ۵ تا ۱۵ درصد اضافه می شود . سوربیتول بوسیله احیاء الکتروشیمیایی تهیه شده اما توده سوربیتول بوسیله هیدروژناسیون کاتالیتیکی گلوکز ساخته می شود سوربیتول در بدن مصرف شده و ۹۸% سوربیتول موجود در غذا هضم شده و ۲۱% باقیمانده دفع می شود این ماده سمی نمی باشد و در غذاهای افراد دیابتی ماده متشکله گلیکوژن و بنابراین گلوکز است . سوربیتول در محصولات دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف مثل خمیر دندان استفاده می شود از جمله قندهای الکلی و پلی هیدریک الکلهای دیگر که در مواد رژیمی یا برای بعضی از منظورهای تکنیکی استفاده می شوند عبارتند از : گزیلیتول ، مانیتول ، مالتولوز ، ایزومالتولوز، مالتیتول ، ایزومالتیتول ، لاکتوز، و لاکتیتول . بعضی از آنها عموماً در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شوند در حالیکه موارد استعمال بعضی از آنها توسعه یافته است .

تعریف سوربیتول و خواص و کاربردها
سوربیتول را نیز ممکن است به جای گلیسیرین در فراورده های بیولوژیک جهت محافظت آنها بکار برد . سوربیتول به آسانی و بدون تجزیه شدن در شربتها، الکل و الکلهای چند هیدرکسیله حل می شود و به سهولت ساکارز تخمیر نمی گردد و معمولاً آ‹را به جای ساکارز همراه با ساخارین و سیکلاماتها در نوشابه های عاری از قند برای جلوگیری از چاقی و با آنتی هیستامینها ، باربیتوریکها و آلکالوئیدها برای بهتر کردن طعم آنها به کار می برند در مقایسه با گلوکز ، سوربیتول به آهستگی توسط نفوذ از روده جذب می شود و سوربیتول در کبد به سرعت متابولیزه می شود . جذب کند قندهای الکلی دلیلی برای اثر ملینی آن است که اگر به مقدار زیاد مصرف شود این امر اتفاق می افتد . سوربیتول یک ماده ضد پوسیدگی یا ضد کرم خوردگی است .
سوبیتول و قندهای الکلی دیگر به آسانی در آب حل شده و دارای مزه شیرین می باشد فرمول ساختمانی گسترده سوربیتول به صورت زیر است :
CH2OH-HCOH-HCOH-HCOH-HCOH-CH2OH
دولسیتول ، مانیتول ، سوربیتول ، و سایر قندهای الکلی به مقدار زیاد در نباتات پراکنده اند.
سوربیتول یک قند ۶ الکلی است که آنرا از میوه های گیاه سوربوز اوکوپاریا
(Sorbus aucparia) از خانواده روزاسه بدست می آورند . تولید این ماده در جنگ جهانی اول به علت اهمیت هگزانیترات مانیتول به عنوان چاشنی برای فولمینات جیوه آغاز گردید ، مانیتول را از گلوکز تهیه می نمایند و به عنوان محصول ثانویه مقدار قابل ملاحظه ای سوربیتول تولید می گردد که در آن زمان استفاده ازآن محدود بوده ،ولی امروزه سوربیتول به دو صورت محلول و متبلور به کار برده می شود. سوربیتول را به عنوان عامل مرطوب کننده(Humectant) و شیرین کننده بخصوص برای افراد مبتلا به مرض قند به کار می برند.

خواص فیزیکی سوربیتول
خصوصیات ظاهری
سفید پودر جاذب الرطوبه ، به صورت گرانولی یا تکه های کوچک ، دارای مزه شیرین ، فرم معمولی ان در ۹۶C ذوب می شود میزان شیرینی سوربیتول ۵۰ تا ۶۰ درجه است و نسبت به میزان شیرینی ساکارز (۱۰۰درجه ) کمتر می باشد.
شربت سوربیتول کریستالیزه نمی شود و در غلظت ۷۰% ماده خشک و در دمای ویسکوزیته آن mpa.s180 است و به صورت شربتهای فاقد کریستال ، ویسکوزیته حداکثر mpa.s220 را داراست . در شکل شودری ، سوربیتول دارای فعالیت آبی نسبتاً کمی است . سوربیتول در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد و حرارت های حداکثر تا را بدون تجزیه شدن تحمل می کند بواسطه ماهیت این ماده و فقدان حضور واقعی قندهای احیاء کننده شربت سوربیتول را می توان به صورت ماده خشک شده

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

mtroyal، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

mtroyal
mtroyal
آگهی: فروش سوربیتول مایع
mtroyal