برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پک پلیمر

پلاستیک دسته دار

پلاستيك دسته دار

گروه تولیدی پک پلیمر، در راستای رفع نیاز بازارهای داخلی و صادراتی در حوزه پلاستیک های دسته دار، بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می نماید.

کیسه دسته دار چاپی
از جمله محصولات پر طرفدار و پر مصرف در بین کسب و کارها و فروشگاه های مختلف نظیر بوتیک، فروشگاه کیف و کفش، شال و روسری و ... کیسه دسته دار چاپی می باشد که قابلیت چاپ بر روی این کیسه های پلاستیکی، کمک شایانی به تبلیغات و برندینگ کسب و کارهای متنوع نموده است. مجموعه پک پلیمر با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ فلکسو و هلیو، امکان چاپ تا ۸ رنگ با بهترین کیفیت و دقت بالا در ریز ترین جزئیات طرح چاپی را به ارمغان آورده است.

نایلون و نایلکس دسته دار
انواع نایلون و نایلکس دسته دار به منظور نگه داری، بسته بندی و حمل اقلام و کالاهای متنوع کاربرد دارد. فروشگاه های مختلف شامل سوپر مارکت، فروشگاه زنجیره ای، داروخانه، فروشگاه آجیل و خشکبار، فروشگاه حبوبات، فروشگاه ابزار و یراق از جنس نایلکس دسته رکابی برای کالاهای خود، استفاده می نماید. تولید نایلون با مواد اولیه پلی اتیلن سبک (LDPE) و تولید نایلکس با مواد اولیه پلی اتیلنی سنگین (HDPE) صورت می پذیرد.

تفاوت نایلون و نایلکس
از ویژگی های بارز نایلون باید به موارد ذیل اشاره نمود که عبارتند از:
- نرمی بیشتر
- شفافیت بالاتر
- ضخامت بیشتر
ویژگی های شاخص نایلکس نیز شامل موارد ذیل می باشد:
- خشکی و صدای خش خش
ضخامت کم و نازک
شفافیت کمتر

انواع مدل دسته در کیسه ها
مدل های مختلف دسته برای کیسه های فروشگاهی و تبلیغاتی وجود دارد که بر اساس سلیقه مشتری در مجموعه پک پلیمر، تولید می گردد. این مدل ها عبارتند از:
- دسته زنبیلی (بنددار)
- دسته تقویت
- دسته موزی
- دسته رکابی
هر یک از مدل های دسته کیسه های پلاستیکی از جنس نایلون و نایلکس، جذابیت، کاربری و ویژگی های منحصر به فردی دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان مجموعه پک پلیمر تماس حاصل فرمایید یا وارد سایت این گروه تولیدی شده و اطلاعات لازم را در خصوص کیسه های دسته دار پلاستیکی کسب نمایید.
آدرس وب سایت پک پلیمر https//:www.packpolymer.com

تلفن تماس : 09125949458

واتساپ : 09125949458

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پک پلیمر، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۲۰ ساعت پیش به روز شده.

پک پلیمر
پک پلیمر
آگهی: پلاستیک دسته دار
پک پلیمر