برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
صنعت هامون

تولید و فروش سولفات منیزیم

توليد و فروش سولفات منيزيم

صنعت هامون تولیدکننده انواع مواد شیمیایی آماده فروش سولفات منیزیم با خلوص15% جهت تامین نیاز صنعتگران مرتبط میباشد.
سولفات منیزیم (Magnesium sulfate) ترکیبی معدنی با فرمول شیمیایی MgSO4.nH2O ماده ای سفید رنگ می باشد که می تواند بین 0 تا هفت مولکول آب را در ساختار کریستالی خود حفظ نماید. سولفات منیزیم بدون آب در دمای اتاق به میزان 351 گرم در 1 لیتر آب حل می شود. نمک اپسوم ( Epsom salt ) نام دیگر سولفات منیزیم می باشد.

از جمله کاربردهای سولفات منیزیم میتوان به کود کشاورزی،تولید کنسانتره ی خوراک دام و طیور،داروسازی به عنوان داروی رفع یبوست،ساخت انواع لوسیون، پماد و کرم،ساخت داروهای کنترل انواع خاص تشنج،صنایع نساجی،صنایع سلولوزی،تولید آجر و مواد نسوز،تولید مصالح ساختمانی،افزودنی های روغن موتور و ...نام برد.


روه صنعتی هامون با بیش از 20 سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی نظیر سولفات ها، کربنات ها، کلرید ها، نیترات ها، اکسید های فلزی، تولید شمش روی، مس و کبالت، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی، ساخت ماشین آلات صنعتی، کوره های دوار، بگ فیلتر و انواع سیستم های غبار گیر ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه‌اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با به‌کارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران و تولید کنندگان داخلی و خارجی می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

صنعت هامون، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ روز پیش به روز شده.

صنعت هامون
صنعت هامون
آگهی: تولید و فروش سولفات منیزیم
صنعت هامون