برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بازرگانی

فروش و واردات کارنوا واکس

فروش و واردات كارنوا واكس

کارنوبا واکس

موم Carnauba، همچنین موم برزیل یا موم سیرا نامیده می شود، موم گیاهی از درخت Carnauba برزیل است. موم کارناوب به عنوان یک ماده غذایی به عنوان له کننده مواد غذایی و به عنوان یک عامل سخت کننده یا ژل در تعدادی از محصولات، به دلیل سختی و دمای ذوب بالا استفاده می شود.

موم Carnauba یک موم گیاهی است که شناخته شده به عنوان “درخت زندگی” است. موم کارنایوب سخت ترین موم طبیعی است.در تجارت، به طور گسترده ای در لوازم آرایشی و بهداشتی، مراقبت از بدن، مواد غذایی، دارویی، خودرو و سایر صنایع استفاده می شود. موم کارناوب یک ماده شگفت انگیز برای استفاده در لوازم آرایشی طبیعی است.
خواص کاربرد کارنوبا واکس
موم کارناوب دارای برنامه های کاربردی و استفاده های مختلف است و شامل مواد غذایی، لوازم آرایشی، خودرو و موم، قالب برای دستگاه های نیمه هادی و به عنوان پوشش برای نخ دندان.
این موم بسیار با دوام و خشک و براق است. معمولا در رژلب ها و آرایش لب ها یافت می شود، همچنین ممکن است در salves، balms، و در هر دستورالعملی که در آن موم نامیده می شود استفاده شود. این یک جایگزین عالی برای موم زنبور عسل است و یک عنصر مهم در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی وگان است. برای استفاده از واکس Carnauba در دستور غذا، باید آن را به نقطه ذوب بالاتر از موم زنبور عسل گرم کنید. این به دمای ۱۸۰-۱۸۵ درجه نیاز دارد تا ذوب شود.

موم کارنوبا دارای خواص امولسیون بسیار خوبی است و دارای قابلیت اتصال به نفت بسیار مناسب برای روغن های استریو و روغن های معدنی می باشد. همچنین نقطه ذوب ژل را افزایش می دهد، به این ترتیب آن را به افزودنی های ترجیحی در رژلب ها، مومیایی های لب و ریمل مژه و ابرو می دهد. این سطوح براق و لغزنده را فراهم می کند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بازرگانی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

بازرگانی
بازرگانی
آگهی: فروش و واردات کارنوا واکس
بازرگانی