برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت معین تجهیز پژوه

فروش محیط کشت RPMI 1640 – آر پی ام آی

فروش محيط كشت RPMI 1640 – آر پي ام آي

(*) شرکت معین تجهیز پژوه فعال در زمینه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش دی متیل سولفوکسید (DMSO) با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت مایعی عرضه می گردد.
(*) دی متیل سولفوکسید مایعی بی رنگ با فرمول C2H6OS نوعی ترکیب ارگانوسولفوره است. این ماده یک ترکیب پلار قوی بوده و یک حلال ایده آل برای بسیاری از ترکیبات ارگانیک و غیرارگانیک بشمار می رود.
(*) دی متیل سولفوکسید دارای طیف وسیعی از اثرات فارماکولوژیک از قبیل: نفوذ به غشاء، اثرات ضد التهاب، بی حسی موضعی، دیورز، گشاد نمودن عروق و برداشت رادیکال های آزاد می باشد. این ماده در غلظت های پایین غیر سمی تلقی می شود. اما در غلظت های بالا دارای سمیت سلولی است.
(*) دی متیل سولفوکسید بصورت محلول آبکی 50% برای درمان علامتی سیستیت بینابینی مصرف می شود. ناقل بعضی از داروها مانند ایدوکسوریدین است. دی متیل سولفوکسید به عنوان افزودنی به داروهای ضدالتهاب مفاصل کاربرد دارد. دی متیل سولفوکسید در انجام تست های سمیت سلولی مورد استفاده قرار میگیرد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت معین تجهیز پژوه، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت معین تجهیز پژوه
شرکت معین تجهیز پژوه
آگهی: فروش محیط کشت RPMI 1640 – آر پی ام آی
شرکت معین تجهیز پژوه