برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
زهرا قربانی

فروش روغن بادام شیرین

فروش روغن بادام شيرين

خواص روغن بادام شیرین:
سرشار از ویتامین E است و بهترین منبع منیزیم، پتاسیم و مس است. همچنین سرشار از آنتی‌اکسیدان است و خواص ضد التهاب و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن دارد. دارای امگا ۳ است و می‌تواند به بدن شما کمک کند تا میزان کلسترول مفید را بالا نگه‌دارد و عملکرد حافظه را تقویت کند. علاوه بر این می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش دهد.
خواص روغن بادام شیرین برای پوست:
قرن‌هاست که برای نرمی پوست و بهبود زخم‌ها و بریدگی‌های سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هند و چین باستان برای درمان مشکلات پوستی مثل اگزما و پسوزیازیس از آن استفاده می‌کردند. اما روغن بادام علاوه بر نرم کردن پوست توانایی بهبود و همسان کردن رنگ پوست را هم دارد. این روغن یک امولوسیون فوق‌العاده است که به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند و رطوبت از دست رفته را به آن برمی‌گرداند. به علت وجود ویتامین A و خواص آنتی‌باکتریال این روغن توانایی درمان آکنه و جوش را هم دارد. حجم بالای ویتامین E موجود در آن به درمان آفتاب‌ سوختگی کمک می‌کند، علائم پیری را کاهش می‌دهد و جای زخم را کم‌رنگ می‌کند.
خواص روغن بادام شیرین برای مو:
این روغن مغذی می‌تواند موهای شما را قوی‌تر و نرم‌تر کند و چون سرشار از ویتامین B7 یا بیوتین است سلامت موها و ناخن‌ها را تامین می‌کند. همچنین از موها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند چراکه به طور طبیعی دارای SPF 5 است.
همانطور که گفته شد این روغن خواص آنتی‌باکتریال و ضدقارچ دارد و با متعادل کردن باکتری‌ها و قارچ‌ها از شوره سر جلوگیری می‌کند که عارضه بسیار شایع و رایجی است.
مجموعه آبتین شیمی ارائه دهنده مواد اولیه آرایشی و بهداشتی،خوراکی،صنعتی و دارویی می باشد.
مجموعه آبتین شیمی این محصول را با بالاترین کیفیت تضمینی و از معتبرترین برند جهان با قیمت رقابتی ارائه میدهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.
شماره تماس:
03133616360
09195800790

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

زهرا قربانی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

زهرا قربانی
زهرا قربانی
آگهی: فروش روغن بادام شیرین
زهرا قربانی