برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت بازرگانی نانو بنیان آسیا

نیتریت سدیم صنعتی

نيتريت سديم صنعتي

نیتریت سدیم صنعتی 98%
ساخت : چین
بسته بندی : کیسه های 25 کیلو گرمی

خرید مستقیم از وارد کننده
فاکتور رسمی و غیر رسمی

کاربرد نیتریت سدیم
کاربرد اصلی نیتریت سدیم ، تولید صنعتی ترکیبات نیتروژنی ارگانیک می باشد. نیتریت سدیم یک واکنش دهنده برای تبدیل ترکیبات آمین به دیازو، ماده پیشرو برای تولید رنگ می باشد. نیتریت سدیم در عکاسی نیز مصرف دارد. سدیم نیتریت به عنوان الکترولیت در فرایندهای تولیدی سنگ زنی الکتروشیمیایی نیز استفاده می شود که برای این کاربرد محلول %10 وزنی از آن مناسب است. همچنین در کاربردهای متالورژی مختلف نیز کاربرد دارد.

نیتریت سدیم یک بازدارنده از خوردگی موثر و یک افزودنی شناخته شده در روغن های صنعتی به شمار می رود. برای جلوگیری از خوردگی، در سیستم های خنک کننده بسته، . نیتریت سدیم به صورت محلول آبی و در سیستم های انتقال گرما به صورت حالت مذاب استفاده می شود. نیتریت سدیم به عنوان ماده خام برای تولید پلیمرهای کاپرولاکتام و به عنوان آنتی اکسیدان برای سنتز پلیمرها استفاده می شود. همچنین به عنوان تثبیت کننده رنگ و نگهداره در گوشت و ماهی مصرف دارد. افزودن نیتریت سدیم به گوشت، رشد باکتری های بیماری زا را به تاخیر می اندازد و مدت نگهداری آن را افزایش می دهد.

در اوایل سده 1900، پخت نامتعارف، متداول شد که به تحقیق بیشتر درباره استفاده از نیتریت سدیم به عنوان افزودنی در غذا انجامید. به نحوی که با افزودن کمترین مقدار، حداکثر بازدهی به عنوان افزودنی را محقق سازد. در ادامه همین تحقیقات، نیتریت سدیم به عنوان عاملی برای مبارزه با رشد میکروارگانیسم های منجر به بیماری شناخته شد، سدیم نیتریت به گوشت طعم و رنگ می بخشد و از اکسیداسیون چربی جلوگیری می کند.

نیتریت سدیم در پخت گوشت، بیکن و هات داگ و به عنوان ماده خام برای تولید پلیمرهای کاپرولاکتام و به عنوان آنتی اکسیدان برای سنتز پلیمرها استفاده می شود. همچنین به عنوان تثبیت کننده رنگ و نگهداره در گوشت و ماهی مصرف دارد. افزودن نیتریت سدیم به گوشت، رشد باکتری های بیماری زا را به تاخیر می اندازد و مدت نگهداری آن را افزایش می دهد.

نیتریت سدیم در چسب، عوامل پیوندی، عوامل ضدیخ، عوامل پاک کننده و شوینده، ضدعفونی کننده ها، افزودنی مواد ساختمان، بازدارنده های خوردگی، افزودنی مواد غذایی، عامل انتقال گرما، عامل ضدیخ، مواد شیمیایی آزمایشگاهی، روان کننده ها و افزودنی ها، آفت کش های غیرکشاورزی، عوامل اکسیدکننده، مواد دارویی، عوامل احیا، پایدارکننده ها، عوامل فعال سطحی، بازدارنده خوردگی و ... استفاده می شود. همچنین در صنعت لاستیک و تولید رابرها مصرف دارد. همچنین در تصفیه پساب، برای کنترل بو و جلوگیری از رشد باکتری استفاده می شود.



موجود است .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت بازرگانی نانو بنیان آسیا، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

شرکت بازرگانی نانو بنیان آسیا
شرکت بازرگانی نانو بنیان آسیا
آگهی: نیتریت سدیم صنعتی
شرکت بازرگانی نانو بنیان آسیا