برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
صابر مختارزاده

خریدوفروش موادشیمیایی آزمایشگاهی ،محیط کشت و ستون HPLC

خريدوفروش موادشيميايي آزمايشگاهي ،محيط كشت و ستون HPLC

بنام خدا
با عرض سلام و احترام
به استحضار میرسانیم شرکت اکسیر شیمی مدرن با نام تجاری شیمی مدرن با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت در زمینه واردات ، تهیه و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی ، صنعتی ، محیط کشت های آزمایشگاهی و ستون های کروماتوگرافی و لوازم مصرفی می باشد که با ارتباطات خوب و شناخت منابع معتبر و جامع چه در داخل کشور و چه در ضمینه واردات از کشورهای دیگر در راستای بر طرف سازی دغدغه ی جامعه علمی پژوهشی و صنعتی کشور عزیزمان ایران فعالیت دارد .
شرکت اکسیر شیمی مدرن با کادری متخصص ، مجرب و با اشراف کامل بر این بازار آماده رفع کامل احتیاجات و نیازهای شما عزیزان می باشد .
این شرکت با موجودی گسترده ای از محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی انواع معرفها و مواد آلی و غیر آلی با انواع محصولات سنتز شده سفارشی و خلوص بالا و تخصصی از همه کمپانی های معتبر دنیا در خدمت صنایع داروسازی ، مراکز و موسسات تحقیقاتی، دانشگاه ها ، آزمایشگاهای مرجع و کنترل کیفیت و علوم پزشکی و مدارس می باشد .
خدمات ما :
1)ارائه ی کلیه مواد شیمیایی با گرید مختلف ، محیط کشت های آزمایشگاهی ، ستون های کروماتوگرافی ، لوازم مصرفی تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا
2)امکان واردات و توزیع تمام محصولات آزمایشگاهی از کمپانی های معتبر در خارج از کشور ظرف مدت 8 هفته تا 12 هفته کاری در صورت موجود بودن در انبار کمپانی کشور مبدأ خرید کالا میباشد .
3)ارائه ی مشاوره و تهیه وتایید برگه آنالیز تمام محصولات ارائه شده
4)ارائه ی مناسب ترین قیمت ها برای شما مشتریان عزیز در جهت حفظ منافع مادی شما عزیزان میباشد.
5)ارائه ی کالاهای اورجینال و با کیفیت و تمام کالاهای ارائه شده توسط این شرکت تضمین میباشد .
اهداف ما :
تحقیق و توسعه نام اکسیر شیمی مدرن به عنوان یک تامین کننده معتبر وقابل اعتماد بدرخشد و رضایتمندی مدیران مراکز تحقیقاتی و داروسازی ها و همه اساتید گرامی، محققان ارجمند و دانشجویان عزیز از اهداف این شرکت بوده است و امیدواریم با ارائه محصولات خود بتوانیم گامی کوچک در جهت پیشبرد اهداف پژوهشی و علمی کشور عزیزمان برداریم .
موجب کمال وخرسندی است که در جهت تامین نیازمندیهای خود از خدمات شرکت اکسیر شیمی مدرن استفاده نمایید.
با تشکر و سپاس
صابر مختارزاده

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

صابر مختارزاده، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

صابر مختارزاده
صابر مختارزاده
آگهی: خریدوفروش موادشیمیایی آزمایشگاهی ،محیط کشت و ستون HPLC
صابر مختارزاده