برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو

تعمیر و فروش انواع پمپ وکیومDiffiusion

تعمير و فروش انواع پمپ وكيومDiffiusion

شرکت وکیوم آسیا
شماره ثبت 387756

شرکت وکیوم آسیا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، تعمیر و فروش سیستمهای وکیوم و فشار (بلوئر) یکی از برترینهای صنعت وکیوم می‌باشد. محاسبه ، طراحی و ساخت انواع مدار وکیوم و بلوئر و سیستمهای وکیوم زیر نظر مهندسین مجرب ، تحویل و راه‌اندازی سیستمها در محل کارخانه بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش

این پمپ ساختار نچندان پیچیده‌ای دارد که متشکل از یک بدنه اصلی و سرد و سه یا چهار سری نازل‌های روغن است. مکانیزم عمل پمپ به‌گونه‌ای است که ابتدا روغن در بویلر گرم شده و به‌صورت بخار گرم با فشار از نازل‌ها به جداره سرد پمپ برخورد کرده و هوای مابین خود و جداره را به پایین پمپ هدایت می‌کند . روغن سرد شده حاوی مقادیری از گاز است که با سرد شدن روغن از آن خارج شده و روغن به بویلر برای گرم شدن مجدد باز میگردد . هوای خارج شده از روغن توسط پمپ پشتیبان که لازمه یک پمپ دیفیوژن است جمع‌آوری می‌شود.معمولا از پمپ‌هایی نظیر روتاری جهت پشتیبانی این پمپ استفاده می‌شود. روغن این پمپ مخصوص بوده و طبق دستورالعمل شرکت سازنده روغن پس از مدت زمان مشخصی می‌بایست روغن را تعویض نمود. این نوع پمپ به دو صورت جداساز دار و بدون جداساز گاز ساخته می‌شود.

این شرکت با بهره‌گیری از فن‌آوری روز دنیا و استفاده از ماشین آلات ، تجهیزات و امکانات دقیق و پیشرفته همگام با تکنولوژی مدرن امکان تعمیر و بازسازی انواع سایدچنل Side channel ، بلوئر Blower & Roots ، پمپهای وکیوم رینگ آبی و روغنی liquied Ring ، پمپ وکیوم خشک Dry Pumpsو همچنین پمپهای روتاری وین Rotary vane ، دیفیوژن Diffiusionو توربومولوکولار Turbomolecularرا در داخل کشور فراهم آورده است.

تلفن: 6-66791775-66795738-66797285-021
واتساپ : 09106618679
www.asiavacuumpumps.com
تهران ، جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)-جنب پمپ بنزین- فتح 25- پلاک 15- شرکت وکیوم آسیا

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ هفته پیش به روز شده.

وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
  • تهران، تهران، جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)-فتح25 -پلاک15
  • واتساپ
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو
آگهی: تعمیر و فروش انواع پمپ وکیومDiffiusion
وکیوم آسیا (تعمیر و فروش انو