برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ماشین سازی خرم

دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

دستگاه اسپري پركن   اتوماتيك

ماشین سازی خرم
دستگاه پرکن اسپری
مناسب برای پرکردن انواع اسپری در سایزهای 50 تا 500 میلی متر را دارا می باشد.سیستم عملکرد دستگاه به صورت پنوماتیک می باشد.جنس بدنه آن از نوع استیل و پایه های آن از جنس آهن می باشد.عمکلرد این دستگاه به صورت سه گانه می باشد یعنی دستگاه با فشار دادان یک پدال قادر به پرکردن، پانچ کردن و گاز زدن می باشد به این صورت که قوطی در زیر نازل پرکن قرار گرفته پس از فشار دادان پدال مواد درون مخزن وارد قوطی می شود.سپس قوطی به زیر نازل پانج هدایت شده پس از پلمپ والو به زیر نازل گاز زن هدایت می شود و مقدار گاز مورد نیاز درون قوطی تزریق می گردد.
به دلیل طراحی منحصر به فرد این دستگاه اسپری پرکن خرم ماشین هر سه نازل بر روی یک پایه نصب گردیده که باعث سرعت و بازدهی بالای دستگاه شده و استفاده نیروی انسانی به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است.
پرکن اسپری ، قوطی اسپری
کارکرد دستگاه به صورت کاملا پنوماتیک بوده و روکش دستکاه استیل می باشد. این دستگاه مناسب جهت بسته بندی قوطی سه تیکه فلزی و آلومنیومی جهت انواع اسپری رنگ ، اسپری حشره کش ، اسپری ضد عفونی کننده دامی ، خوشبو کنندها ، مواد شیمیایی ، انواع اسپری ماشین و مواد مختلف دیگرمورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دارای یک سال گارانتی و 5سال خدمات پس ار فروش می باشد.
www.khorrammachine.co
09123614319

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ماشین سازی خرم، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۹ ماه پیش به روز شده.

ماشین سازی خرم
ماشین سازی خرم
آگهی: دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک
ماشین سازی خرم