برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
دراک آیس ماشین

یخساز حبه ای

يخساز حبه اي

یخساز های رستورانی دراک آیس ماشین بدون نیاز به نصاب ویا سرویس کار حرفه ای به راحتی نصب و راه اندازی می شوند و به صورت پکیج و آماده برای استفاده می باشند؛ می توان گفت نصب دستگاه های تولید یخ ساخت شرکت دراک آیس ماشین در دو جمله خلاصه می شوند: 1-وصل به آب 2-وصل به برق ، این دستگاه های یخ سازی هر 20 دقیقه میزان مشخصی از یخ حبه ای را( با توجه به ظرفیت دستگاه) تولید کرده و وارد باک یخ خود در پایین دستگاه می کند و این باک توانای ذخیره سازی یخ را تا 24 ساعت دارد عموم می توانند در باک یخ را که به راحتی مانند در کمد باز می شود را باز کرده و به هر میزان برداشت کنند دستگاه های یخ ساز تمام اتوماتیک معمولا در لابی هتل ها و یا رستوران ها و یا هر جای که نیاز به یخ به میزان زیاد باشد در محل قرار می گیرند توسط عموم مورد استفاده قرار می گیرند و بصورت 24 ساعته به تولید یخ ادامه می دهند.
یخساز حبه ای و یا همان یخ ساز رستورانی نوعی از یخساز است که برای تولید یخ به صورت تمام اتوماتیک و در اندازه های کوچک برای مصرف فنجانی و رستورانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یخساز دارای ظاهری شکیل و زیبا و کوچک می باشد که در گوشه ای از محیط قرار می گیرد. و به صورت اتوماتیک وار یخ تولید و در باک خود ذخیره می نماید.
یخ ساز حبه ای برای مکان های همانند رستوران ، فست فود ، تالار های عروسی ، ادارجات ، شرکت ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
در صورت تمایل با ما تماس بگیرید:
شماره تماس: 09030619727

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

دراک آیس ماشین، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

دراک آیس ماشین
دراک آیس ماشین
آگهی: یخساز حبه ای
دراک آیس ماشین