برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ویترین نت

دستگاه روغن کشی 35 میلی متر مدل NI8

دستگاه روغن كشي 35 ميلي متر مدل NI8

ابعاد: 650*400*400 میلیمتر
نوع پرس: پرس سرد
توان: 1100 وات
برق مصرفی: تک فاز
وزن: 55 کیلوگرم
نو(آکبند)
دستگاه روغن کشی 35 میلی متر مدل (NI8(KK8، درواقع یک دستگاه روغنگیری پرس سرد کوچک اما حرفه ای و قدرتمند است که می تواند برای روغن گیری از انواع دانه هایی مثل: پسته، فندق، بادام زمینی، بادام درختی، بادام هندی، کنجد، نارگیل، سیاه دانه، کرچک، کتان، کلزا، بنه، رازیانه، گردو، تخمه کدو، هسته زردآلو، آرگان و دانه های مشابه به کار گرفته شود. این دستگاه قابلیت کار مداوم شبانه روزی تحت بیشترین فشارهای کاری را دارد و برای استفاده در فروشگاه های روغن گیری، عطاری ها، هایپر مارکت ها و لبنیات سنتی ها و ... مناسب است. دستگاه روغنگیری مذکور را می توانید برای راه اندازی مشاغل خانگی و کارگاه های روغنکشی و حتی برای مصارف فروشگاهی و روغنگیری در حضور مشتری هم استفاده کنید.
دستگاه روغنگیری مدل NI8 برای استخراج روغن از دانه های روغنی مختلف به تنظیمات خاصی هم نیاز ندارد و تنها با تغییر اندازه ژیگلور خروجی و تعیین و کنترل دما می تواند از انواع دانه های روغنی خام بدون هیچ گونه افزودنی به صورت پرس سرد روغن گیری کند. این دستگاه در هر ساعت توانایی تولید روغن از حدود 8 کیلوگرم دانه ورودی را دارد و روغنی کاملا طبیعی با شفافیت، رنگ؛ بو و طعم بسیار مطلوب و بی نیاز از تصفیه شیمیایی به خروجی تحویل می دهد که خواص دانه های روغنی آن کاملا حفظ شده و به علت عدم وجود دمای بالا در حین روغن کشی، محصول نهایی آن تغییر ترکیب نداده است.
این دستگاه به دو عدد ماردون از جنس آلیاژی ویژه و منحصر به فرد با سختی 62 راکول و با طول عمر بسیار بالا مجهز است و با تنظیم فاصله پریجت و این ماردون ها و استفاده از نازل های مختلف فشار پرس آن برای تولید حداکثری روغن از تمامی دانه ها به صورت مکانیکی تنظیم می شود تا کارکرد دستگاه در بالاترین بازدهی روغنگیری قرار داشته باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ویترین نت، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

ویترین نت
ویترین نت
آگهی: دستگاه روغن کشی 35 میلی متر مدل NI8
ویترین نت